Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
1,99 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:237386
 
Evaluation:
Published: 07.01.2013.
Language: Latvian
Level: Secondary school
Literature: n/a
References: Not used
Time period viewed: 2000 - 2010 years
Extract

Supermārkets vairs nav vieta, kur iepirkt pārtiku. Modernajā izpratnē supermārkets ir pārvērties par zināma veida kultūras un atpūtas kompleksu, darbību un iespēju centru, uz kuru ikviens var atbraukt un iespēju robežās apmierināt savas vajadzības un vēlmes. Tātad mūsdienās supermārkets ir atpūtas komplekss ģimenei, nevis vieta, kur izdarīt tikai pirkumus.
Kopumā var secināt, ka nav nevienas neērtības, kas traucētu cilvēkam izdarīt savu izvēli “par labu” supermārketam. Jautājums, ko rakstā uzsvērusi arī raksta autore, vai cilvēks apzinās supermārketu patieso vēstījumu – “pirkt vairāk”, “nākt biežāk” utt., kā arī - vai šo nostādīt kā vienu no dzīves vērtībām, vai definēt kā vienu no dzīves baudām.
Kopumā, iepazīstoties ar autores rakstu, nākas secināt, ka vienas vienīgas atbildes un secinājuma nav, katrs cilvēks tās definē sev pats, “taču viennozīmīgi nevar apgalvot, ka ērtības nav vērtība.”

Author's comment
Work pack:
GREAT DEAL buying in a pack your savings −2,98 €
Work pack Nr. 1328103
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register