Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
5,49 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:241526
 
Author:
Evaluation:
Published: 28.09.2010.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 6 units
References: Not used
Time period viewed: 2000 - 2010 years
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  IEVADS   
1.  UZŅĒMUMA DARBĪBAS APRAKSTS   
1.1.  Užavas alus darītava   
1.2.  Pozīcija tirgū   
1.3.  Darbinieki   
1.4.  Ražošanas tehnoloģijas   
1.5.  Užavas alus darītavas produkcija   
1.6.  SIA “Zaksi” Užavas alus darītavā paplašina ražotni   
1.7.  Uzņēmuma mērķi   
1.8.  Uzņēmuma autoparks   
1.8.1.  Kravas automašīnu tehniskie ekonomiskie rādītāji   
1.8.2.  Kravas automobiļu parametri   
1.9.  Autoparka izmaksu veidošanas principi   
1.10.  Kravu piegādes sistēmas dalībnieki   
2.  TRANSPORTA PROBLĒMAS UZŅĒMUMĀ   
2.1.  Degvielas kontroles uzskaites sistēma   
2.2.  Transportēšanas izmaksas   
2.3.  Transportēšana   
3.  TRANSPORTA LĪDZEKĻU IZMANTOŠANAS PILNVEIDOŠANA   
3.1.  Autotransportu vadītāju darba režīms   
3.2.  Vadītāju darba režīms Užavas alus darītavā   
3.3.  Vidējais alus patēriņš   
3.4.  Transportēšanas rādītāji un izpilde   
3.5.  Transportēšanas izmaiņas sasniedzot mērķus   
  SECINĀJUMI   
  PRIEKŠLIKUMI   
  BIBLIOGRĀFISKAIS SARAKSTS   
Extract

SECINĀJUMI
• Pašlaik esot ekonomiskajai krīzei gan pasaulē, gan Latvijā, ir jāvelta īpaša uzmanība ekonomisko resursu taupīšanai, kas liek uzņēmumam pievērst lielāku uzmanību arī transporta optimizācijai;
• Uzņēmuma SIA „Zaksi” autoparks salīdzinājumā ar citiem uzņēmuma autoparkiem nav tik liels, lai tam būtu nepieciešams izveidot pašam savu apkopes servisu;
• Ne vienmēr tas īsākais maršruts ir tas ātrākais un izdevīgākais;
• Lielāko daļu transportēšanas izmaksu sastāda tieši degvielas patēriņš, kas dažos maršrutos ir neadekvāti lielāks nekā vajadzētu būt;
• Preču pieprasījums tiešā veidā ietekmē gan transporta uzņēmuma noliktavu, gan transportēšanas procesu darbību, kā arī autoparka darbību, palielinoties produkcijas patēriņa pieaugumam, samazinās autoparka dīkstāve;
• Uzņēmuma kravas transportlīdzekļu gabarīta izmēri nav salīdzinoši lieli, taču pietiekami, lai spētu apkalpot klientus, izmantojot izmaiņas auto vadītāju darba grafikā;
• Pielietojot jaunās tehnoloģijas autotransportā, ir iespēja samazināt autoparka izmaksas, proti, degvielas patēriņu – izmantojot degvielas kontroles uzskaites sistēmu kā arī citus elementus, kas ar nelieliem ieguldījumiem novērš palielinātu degvielas patēriņu;
• Konkurējošie transporta uzņēmumi izmanto modernus automobiļus un jaunākās tehnoloģijas;
• Spilgti vērojama tendence, ka lielos ražotājus uztver kā masu produkciju, kas ''īstiem alus pazinējiem'' nav interesanta un no kuras grib attālināties. Tā vietā vērojama viennozīmīgi pozitīvi attieksme pret mazajiem ražotājiem, kas, savukārt, nozīmē arī iespējas jauniem vietējiem ražotājiem izmēģināt spēkus tirgū, mūsu gadījumā palielināt tirgus daļu;
• Mēs secinājām ka pieprasījums ir ļoti atkarīgs no gadalaika un svētku dienām, kas būtiski ietekmē transportēšanas procesus.

PRIEKŠLIKUMI
• Rūpīgāk plānot preču piegādes maršrutus, lai samazinātu transportēšanas izmaksas un ceļā pavadīto laiku, jo īsākais maršruts ne vienmēr ir tas ātrākais, kā arī izmantot navigācijas sistēmas;
• Būtu nepieciešams sekot līdzi jaunākajiem tehnoloģiju sasniegumiem, kas ļautu optimizēt uzņēmuma peļņu, piemēram, izmantojot degvielas uzskaites kontroles sistēmu, kas būtiski var ietekmēt transportēšanas izmaksu samazināšanos;
• Tehnoloģijas attīstās un automobiļi tāpat, tāpēc raugoties nākotnē vēlams būtu izvērtēt iespēju sava autoparka transportlīdzekļus nomainīt pret jaunākiem – daudz ekonomiskākiem un videi draudzīgākiem transportlīdzekļiem;
• Uzņēmumam „Užavas alus” būtu nepieciešams veikt dažādas aktivitātes, lai palielinātu pieprasījumu, piemēram, reklamējot savu firmu un produkciju izvietojot reklāmu uz saviem transportlīdzekļiem;
• Būtu nepieciešams veikt dažādas akcijas pasākumus, lai palielinātu Užavas alus pārdošanas apjomu tieši krievtautīgo vidū;
• Vajadzētu mēģināt preci eksportēt gan uz Lietuvu, gan uz Igauniju, jo pēc alus patēriņa statistikas datiem Latvija ierindojas tikai trešajā vietā starp Baltijas valstīm un ir iespējas iekļūt kaimiņvalstu teritorijas tirgū;
• Vasaras laikā, kad pieprasījums ir lielāks un ir nepieciešamas vairāk produkcijas nogādāt Rīgas rajonos, mēs piedāvājam izmantot īrētus transporta līdzekļus, nevis iepirkt jaunus paša transporta līdzekļus, jo ziemas periodā šiem papildus transporta līdzekļiem radīsies liela dīkstāve.
• Iespējams samazināt transportēšanas izmaksas, racionāli izmainot autovadītāju darba grafiku, kas samazinātu transporta līdzekļu dīkstāvi, dodoties kravas mašīnai nevis vienā maršrutā, bet divos vai pat vairākos.



Author's comment
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register