Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
8,49 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:246216
 
Evaluation:
Published: 11.11.2009.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 17 units
References: Used
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
1.  Teorētiskā daļa    1
1.1.  Pakalpojuma sniegšana    1
1.2.  Pircēju apkalpošanas sortiments    2
1.2.1.  Garantija    6
1.3.  SVID    7
1.3.1.  Kas ir SVID analīze    8
1.3.2.  Kad un kādēļ izmanto SVID analīzi    8
1.3.3.  Kā veikt SVID analīzi    9
1.4.  Tirgus izpēte    12
1.4.1.  Tirgus izpētes nozīme un veidi    12
1.4.2.  Tirgus izpētes process    13
1.4.3.  Konkurentu analīze    17
2.  Praktiskā daļa    18
2.1.  Uzņēmuma apraksts    18
2.2.  SIA ”SD Autocentrs” SVID analīze    18
2.3.  Konkurentu analīze    20
2.3.1.  Preces un pakalpojumi    20
2.3.2.  Garantijas    22
2.4.  Jaunu automobiļu patēriņa vērtējums    23
  AVOTI    25
Extract

Viens no produktu pārdošanas stratēģijas elementiem ir pircēju apkalpošana. Šis komponents var būt kā stiprā, tā vājā vieta produktu kopējā piedāvājumā. Tas ir ierindojams starp materializētu produktu (bez apkalpošanas) un tīru servisu. Šājā sakarā izceļ četrus produkta paveidus:
materializēts produkts – tiek piedāvāts tikai produkts bez apkalpošanas, piemēram, zupa paketē, zobu pasta, sāls utt., kura pirkšana nesaistās ar kādu papildapkalpošanu;
materializēts produkts kopā ar apkalpošanu – piedāvājums sastāv no taustāmiem produktiem un dažādu veida pakalpojumiem. Tā, piemēram, automobiļus, datorus u.c. ierīces pārdod, garantējot bezmaksas remontu līdz noteiktam laikam;
plaša apkalpošana kopā ar materializētiem produktiem – piedāvājums sastāv no pamatpakalpojuma, ko pavada dažādi sīkie produkti. Piemēram, lidmašīnu pasažieri kā pamatservisu pērk transporta pakalpojumus, bet ceļojuma laikā aviokompānija piedāvā iespēju iegādāties uzturu, žurnālus utt. – tie ir sīkie pakalpojumi kopā ar pamatproduktu;
tīrā apkalpošana – tiek piedāvāti tikai noteikti pakalpojumi, piemēram, psihoterapija, masāža.
Produktu pircēju apkalpošanā uzņēmējam jārisina šādas problēmas: kādus pakalpojuma veidus (service-mix) izmantot? Kādu pakalpojumu līmeni piedāvāt pircējam? Kādā veidā apkalpošanu īstenot? Apkalpošanu var organizēt gan pirms preces pārdošanas, gan pārdošanas laikā, gan preces ekspluatācijas laikā. Līdz ar to izšķir:
pirmspārdošanas apkalpošanu;
apkalpošanu pārdošanas laikā;
pēcpārdošanas apkalpošanu.
Pirmspārdošanas apkalpošanā ietilpst pircēju konsultēšana, produktu sagatavošana pārdošanai un ekspluatācijai, kā arī nepieciešamās dokumentācijas kārtošana. Šis serviss pārsvarā ir bezmaksas. Tā uzdevums ir samazināt līdz minimumam pircēja pūliņus produkta izvēlē, aprobācijā un iegādē.
Apkalpošana pārdošanas laikā ietilpst pircēju konsultēšana, papildiesaiņošana, palīdzība pircējiem izvēlēties produktus u.c.
Pēcpārdošanas apkalpošanā ietilpst garantijas un pēcgarantijas posms.
Garantijas apkalpošanā ietilpst visu produktu ekspluatācijai nepieciešamo darbu kopums ražotāja garantijas saistību termiņa laikā. Lai gan pastāv uzskats, ka šādi pakalpojumi tiek veikti bez maksas, praksē šo darbu apmaksā, kā arī izmantotās rezerves daļas un materiāli tiek iekļauti produkta pārdošanas cenā.…

Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register