-
Mārketings, tirgus izpēte
Nr. | Chapter | Page. |
1. | Teorētiskā daļa | 1 |
1.1. | Pakalpojuma sniegšana | 1 |
1.2. | Pircēju apkalpošanas sortiments | 2 |
1.2.1. | Garantija | 6 |
1.3. | SVID | 7 |
1.3.1. | Kas ir SVID analīze | 8 |
1.3.2. | Kad un kādēļ izmanto SVID analīzi | 8 |
1.3.3. | Kā veikt SVID analīzi | 9 |
1.4. | Tirgus izpēte | 12 |
1.4.1. | Tirgus izpētes nozīme un veidi | 12 |
1.4.2. | Tirgus izpētes process | 13 |
1.4.3. | Konkurentu analīze | 17 |
2. | Praktiskā daļa | 18 |
2.1. | Uzņēmuma apraksts | 18 |
2.2. | SIA ”SD Autocentrs” SVID analīze | 18 |
2.3. | Konkurentu analīze | 20 |
2.3.1. | Preces un pakalpojumi | 20 |
2.3.2. | Garantijas | 22 |
2.4. | Jaunu automobiļu patēriņa vērtējums | 23 |
AVOTI | 25 |
Viens no produktu pārdošanas stratēģijas elementiem ir pircēju apkalpošana. Šis komponents var būt kā stiprā, tā vājā vieta produktu kopējā piedāvājumā. Tas ir ierindojams starp materializētu produktu (bez apkalpošanas) un tīru servisu. Šājā sakarā izceļ četrus produkta paveidus:
materializēts produkts – tiek piedāvāts tikai produkts bez apkalpošanas, piemēram, zupa paketē, zobu pasta, sāls utt., kura pirkšana nesaistās ar kādu papildapkalpošanu;
materializēts produkts kopā ar apkalpošanu – piedāvājums sastāv no taustāmiem produktiem un dažādu veida pakalpojumiem. Tā, piemēram, automobiļus, datorus u.c. ierīces pārdod, garantējot bezmaksas remontu līdz noteiktam laikam;
plaša apkalpošana kopā ar materializētiem produktiem – piedāvājums sastāv no pamatpakalpojuma, ko pavada dažādi sīkie produkti. Piemēram, lidmašīnu pasažieri kā pamatservisu pērk transporta pakalpojumus, bet ceļojuma laikā aviokompānija piedāvā iespēju iegādāties uzturu, žurnālus utt. – tie ir sīkie pakalpojumi kopā ar pamatproduktu;
tīrā apkalpošana – tiek piedāvāti tikai noteikti pakalpojumi, piemēram, psihoterapija, masāža.
Produktu pircēju apkalpošanā uzņēmējam jārisina šādas problēmas: kādus pakalpojuma veidus (service-mix) izmantot? Kādu pakalpojumu līmeni piedāvāt pircējam? Kādā veidā apkalpošanu īstenot? Apkalpošanu var organizēt gan pirms preces pārdošanas, gan pārdošanas laikā, gan preces ekspluatācijas laikā. Līdz ar to izšķir:
pirmspārdošanas apkalpošanu;
apkalpošanu pārdošanas laikā;
pēcpārdošanas apkalpošanu.
Pirmspārdošanas apkalpošanā ietilpst pircēju konsultēšana, produktu sagatavošana pārdošanai un ekspluatācijai, kā arī nepieciešamās dokumentācijas kārtošana. Šis serviss pārsvarā ir bezmaksas. Tā uzdevums ir samazināt līdz minimumam pircēja pūliņus produkta izvēlē, aprobācijā un iegādē.
Apkalpošana pārdošanas laikā ietilpst pircēju konsultēšana, papildiesaiņošana, palīdzība pircējiem izvēlēties produktus u.c.
Pēcpārdošanas apkalpošanā ietilpst garantijas un pēcgarantijas posms.
Garantijas apkalpošanā ietilpst visu produktu ekspluatācijai nepieciešamo darbu kopums ražotāja garantijas saistību termiņa laikā. Lai gan pastāv uzskats, ka šādi pakalpojumi tiek veikti bez maksas, praksē šo darbu apmaksā, kā arī izmantotās rezerves daļas un materiāli tiek iekļauti produkta pārdošanas cenā.…
- Mārketings, tirgus izpēte
- Projektu vadīšana - projekta izstrāde (Jūrmalas pludmales labiekārtošana)
- SIA "Galateja" komercdarbības plāns
-
You can quickly add any paper to your favourite. Cool!SIA "Galateja" komercdarbības plāns
Business Plans for university24
-
Projektu vadīšana - projekta izstrāde (Jūrmalas pludmales labiekārtošana)
Business Plans for university35
-
SIA "Stils un Mode" stratēģijas plānošana
Business Plans for university11
-
SIA "Fotostils" biznesa plāns
Business Plans for university29
-
Uzņēmuma "Virtuves mēbeles" biznesa plāns
Business Plans for university22