Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
2,49 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:249486
 
Author:
Evaluation:
Published: 25.07.2012.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: n/a
References: Used
Extract

Tā, piemēram, sarkanā krāsa patīk Meksikas, Norvēģijas, Irākas un Īrijas iedzīvotājiem, ķīniešiem saraknā krāsa ir veiksmes, laimes, cēluma simbols. Dzeltenā krāsa Brazīlijā ir izmisuma simbols, bet savienojumā ar violeto – slimības simbols, savukārt Sīrijas musulmaņiem tā ir nāves simbols. Ķīnā, otrādi, dzeltenā krāsa ir ļoti populāra, jo tas ir impērijas un izciluma simbols. Baltā krāsa Eiropas valstu iedzīvotājiem simbolizē jaunību, tīrību, šķīstumu, savukārt dažās Austrumu valstīs, tajā skaitā Japānā un Ķīnā tā ir sēru un briesmu simbols.12
Viena no galvenajām zīmolvedības problēmām ir zīmola tirgus vērtības veidošana un palielināšana. Pēc būtības zīmola tirgus vērtība ir uzņēmuma nematerializēto aktīvu daļa, kas dažreiz pārsniedz materializēto. Šo vērtību un tās palielināšanas perspektīvas nosaka tieši patērētāji, viņu zināšanas par zīmolu, tā atpazīstamība un pozitīvā attieksme pret to. Turklāt, jo augstāka ir zīmola vērtība, jo patērētāji ir ar mieru maksāt vairāk salīdzinājumā ar pietiekoši līdzvērtīgu citu tirgus dalībnieku produkciju. Pēc Interbrand veiktā pētījuma, kā pasaules vērīgāko brendu 2010.gadā var minēt Coca-Cola, kura vērtība ir 70,45 miljardi USD, kas ir vairāk kā puse no kopējās uzņēmuma vērtības. Tad seko IBM ar brenda vērtību 64,72 miljardi USD, Microsoft – 60,89 miljardi USD un Google – 43,56 miljardi USD. Turklāt būtu jāatzīmē, ka Google brenda vērtība 2010.gada laikā pieaugusi par 36% salīdzinot ar iepriekšējo periodu.13
Turklāt, daži zīmoli izraisa tik spēcīgu klientu lojalitāti, ka tie iegūst kulta statusu, kā piemēru var minēt Harley – Davidson motociklus. Kulta zīmola veidošana var būtiski palielināt pārdošanas apjomus un peļņu bez dārgām veicināšanas kampaņām.14

Author's comment
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register