Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
  • Mājsaimniecību izdevumi par 7.-12.klases skolēna vispārējās izglītības nodrošināšanu Siguldas pilsētas skolās

     

    Research Papers12 Economics, Pedagogy

3,99 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:249512
 
Evaluation:
Published: 11.03.2016.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 7 units
References: Not used
Time period viewed: 2011 - 2015 years
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  IEVADS    3
1.  VISPĀRĒJĀ IZGLĪTĪBA    4
2.  IZMANTOTĀS PĒTĪŠANAS METODES    6
2.1.  Dokumentu analīze    6
2.2.  Anketēšana    6
2.3.  Grupu intervijas    6
3.  Dokumentu analīze    7
4.  Anketēšana    9
1.  Anketas jautājumu izklāsts    9
2.  Anketu jautājumu analīze    10
2.1.  Nokļūšana mācību iestādē    10
2.2.  Mācību materiālu iegāde    13
2.3.  Ēdināšanas izmaksas    14
5.  Grupu intervija    15
  IZMANTOTĀS LITERATŪRAS SARAKSTS    17
Extract

5. Grupu intervija
Papildu anketēšanai, autors nolēma veidot arī grupu intervijas ar dažādu vecumu skolēniem, kas savu vispārējo izglītību iegūst Siguldas pilsētā. Intervijās tika iegūti viedokļi no, apmēram, 50 skolēniem, kuri tika intervēti 3 grupās, attiecīgi pa klasēm. Aptaujātās grupas bija 8., 10., un 12., klases skolēni. Intervijās tika iegūtas arī atsauksmes un priekšstats par to, ko skolēni zina un uzskata par bezmaksas izglītību. Intervijā galvenais uzsvars tika likts uz šīm tēmām:
Pirmā apspriežamā tēma bija „Bezmaksas izglītības nepieciešamība.” Grupu intervijas sāku ar jautājumu: „Vai Jūs vēlētos, lai Latvijā būtu pilnīga bezmaksas izglītība?” Uz ko gandrīz visi skolēni atbildēja: „Jā!” Šis jautājums nebija nejauši izvēlēts kā pirmais, jo papildu ekonomiskajam pētījumam par ”skolēnu izmaksām”, es vēlējos arī noskaidrot vai auditorija vispār zina, kas vispār ir bezmaksas izglītība. Autors jau iepriekš zināja, ka diskusijas radīs uniformu jautājums, ko bija sagatavojies aprunāt turpmākajā jautājumā.
Kā nākamā tēma izskanēja „Kas ir bezmaksas izglītība?” tas bija jautājums, ar kuru es turpināju grupu intervijas. Intervējot 8. un 10. klašu skolēnus, biežākās atbildes sevī ietvēra to, ka par mācību apgūšanu nav jāmaksā nauda, nav jāpērk savas grāmatas un ka skola vai dome palīdz segt transporta izdevumus. Vēlāk, pēc ilgstošas tirdīšanas un diskusijām ar skolēniem, tie arī nosauca pārtikas nodrošināšanu, kas izpaustos kā bezmaksas kompleksās pusdienas un arī apģērba nodrošināšanu, proti, uniformas, sporta tērpi utml. Aptaujājot 12. klašu skolēnus, tika iegūtas plašākas atbildes un intervējamie nosauca praktiski visu svarīgāko, ko sevī ietver bezmaksas izglītība. Jautājot par to, kā viņi to visi zina, skolēni atbildēja, ka par to tika diskutēts un mācīts ”tieslietu stundās”.
Pēc šo jautājumu izskatīšanas, skolēniem vēlreiz tika vaicāts: ”Vai Jūs joprojām vēlaties bezmaksas izglītību?” Pēc šī jautājuma izskanēšanas vairs nebija saklausāma viena kopīga atbilde, jo pēc tam, kad skolēni, galvenokārt 8. un 10. klašu, uzzināja, ko sevī ietver bezmaksas izglītība, viņu atbildes ievērojami mainījās, proti, tagad jau tie, kuri ir pret vai šaubās par bezmaksas izglītību, bija gandrīz puse skolēnu, galvenokārt jaunākajās klasēs, pamatojot savu nostāju ar to, ka nevēlētos ikdienā nēsāt skolas uniformas un ēst kompleksās pusdienas. Šajā brīdī jau radās priekšlikumi un vēlmes, ko skolēni paši vēlētos redzēt kā bezmaksas izglītību.

Work pack:
GREAT DEAL buying in a pack your savings −5,48 €
Work pack Nr. 1352814
Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register