Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
5,49 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:262178
 
Evaluation:
Published: 17.06.2014.
Language: Latvian
Level: Secondary school
Literature: n/a
References: Not used
Time period viewed: 2011 - 2015 years
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
1.  KOPSAVILKUMS    3
1.1.  Pamatinformācija par uzņēmumu    3
1.2.  Uzņēmuma misija, mērķi un vīzija    3
1.3.  Uzņēmuma finanšu vajadzības    4
2.  PRODUKCIJAS UN PAKALPOJUMU APRAKSTS    4
3.  UZŅĒMUMA TEHNISKĀ BĀZE    5
3.1.  Uzņēmuma atrašanās vietas raksturojums    5
3.2.  Uzņēmumā izmantojamie resursi    7
4.  TIRGUS UN KONKURENTU ANALĪZE    8
4.1.  Tirgus nozares vispārējs raksturojums    8
4.2.  Pieprasījumu ietekmējošie faktori    8
4.3.  Galvenie konkurenti    8
4.4.  Klientu piesaistīšanas metodes    9
4.5.  Mārketinga plāns    9
4.6.  Pakalpojumu cenu politika    10
5.  Uzņēmuma vadība    12
5.1.  Uzņēmuma vadības organizācijas struktūra un amata aptraksts    12
5.2.  Uzņēmumā nodarbinātais personāls    13
6.  Riski    14
Extract

SIA „Re-Tro” būs mazs uzņēmums, kas sastāvēs no astoņiem cilvēkiem- direktora, direktora vietnieka, grāmatveža, servisa direktora un četriem servisa darbiniekiem.
• SIA „Re-Tro” vadīs viens cilvēks, kas vienlaicīgi būs gan direktors, gan valdes priekšsēdētājs. Valdes priekšsēdētājs veiks darījumus ar lieliem klientiem, izstrādās attīstības plānu, pētīs konkurentus, veiks tirgus izpēti. Tikai priekšsēdētājs pieņems visus lēmumus un parakstīs dokumentus un līgumus. Valdes priekšsēdētājs arī pārskaitīs darbinieku algas, to aprēķināšanai tiks algots grāmatvedis.
• Direktora vietnieks būs direktora pakļautībā. Vietnieks atbildēs uz ienākošajiem telefona zvaniem, sagatavos atskaites, veiks naudas pārskaitījumus firmām, kas nodarbojas ar automašīnu rezerves daļu izplatīšanu.
• Grāmatveža pienākumi būs plānot un noteikt budžeta un grāmatvedības kontroli un citus grāmatvedības darbības aspektus un sistēmas, gatavot maksājumu deklarācijas, konsultēt ar nodokļu un maksājumu problēmām, kontrolēt pārskatus un grāmatvedības grāmatas.
• Servisa direktora pienākumi saistīsies ar darbu, kas notiek servisā. Servisa direktoram būs jāuzrauga darba process, jākontrolē klientu plūsma.

Author's comment
Work pack:
GREAT DEAL buying in a pack your savings −8,48 €
Work pack Nr. 1340000
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register