Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
4,49 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:270230
 
Evaluation:
Published: 12.05.2016.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 6 units
References: Used
Time period viewed: 2000 - 2010 years
2011 - 2015 years
Extract

SECINĀJUMI
1. Par konkurētspējas jēdzienu pēdējās desmitgades izraisījušas plašas diskusijas starp dažādu skolu pārstāvjiem, taču vienotas konkurētspējas definīcijas nav izdevies radīt.
2. Zinātniskajā literatūrā konkurētspēja tiek definēta kā uzņēmumu spēja saražot preces un produktus, kas atbalstu starptautiskajiem standartiem un ko uzņēmums spētu piedāvāt vietējā un ārvalstu tirgos par izdevīgākiem nosacījumiem nekā to konkurenti.
3. Vairums ekonomikas ekspertu konkurētspēju raksturo kā uzņēmuma produktivitāti, efektivitāti.
4. Tirgus konkurences procesā piedāvājums un pieprasījums kļūst stabils, kas arī izlīdzinās cenu, tādējādi veicinot izgudrojumus un inovāciju darbību.
5. Uzņēmumu konkurētspēja uzsver, ka organizācijai ir jānodrošina produkti un pakalpojumi, par kuriem pircēji vai klienti būtu gatavi maksāt taisnīgu cenu.
6. Uzņēmumu konkurētspēju spēj ietekmēt vairāki faktori, kas saistīti gan ar paša uzņēmuma organizāciju kā, piemēram, struktūru, kompetenci un spēju ieviest jauninājumus, kā arī citu materiālo un nemateriālo faktoru pielietošanu, kā arī konkurētspēju ietekmē ārējas vides faktori, pie kuriem var nosaukt valsts nodokļu politiku, ekonomiskā vide, sociālie apstākļi valstī.
7. Pēdējos gados izveidojusies intensīva konkurence starp uzņēmumiem pēc investīcijām, taču investīciju procesā svarīga ir atdeve, līdz ar to investīciju stratēģija balstās uz investēšanu zināšanas, jaunās tehnoloģijās un cilvēkos.
8. ĀTI aptver materiālos un nemateriālos aktīvus, kas ietver kapitālu, tehnoloģijas, zināšanas, prasmes, zīmola nosaukumu, organizatorisko un vadības praksi, tādējādi investīcijas tiek uzskatītas par galveno uzņēmumu līdzekli, lai palielinātu ražošanas efektivitāti.

Author's comment
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register