Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
3,99 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:270975
 
Author:
Evaluation:
Published: 29.12.2014.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 21 units
References: Used
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  IEVADS    3
  LABDARĪBA    4
  SPONSORĒŠANA    5
  ZIEDOJUMU UN SPONSORU TIRGUS MŪSDIENĀS    5
  ATŠĶIRĪBA STARP SPONSORĒŠANU UN ZIEDOJUMIEM    7
  ZIEDOJUMU FONDI LATVIJĀ    8
  Valsts Kultūrkapitāla fonds    8
  Eiropas Kultūras fonds    8
  ES programma „Radošā Eiropa”    8
  ES programma „Erasmus+”    9
  Borisa un Ināras Teterevu fonds    9
  Ziemeļvalstu un Baltijas valstu mobilitātes programma „Kultūra”    9
  Programma „Brigāde”    10
  ABLV Charitable Foundation    10
  Sorosa fonds – Latvija    11
  Fon Rogges labdarības fonds    11
  Rietumu Bankas labdarības fonds    11
  Mākslas, kultūras un vēstures atbalsta fonds – Sabiedrības attīstības centrs    12
  Mūzikas un mākslas atbalsta fonds    12
  Pētera Avena labdarības fonds „Paaudze”    12
  Latviešu fonds (ASV)    13
  Jaunatnes kultūras fonds „Latvija”    13
  Jaunatnes sporta fonds    13
  Jāņa Bisenieka fonds    14
  Sabiedrības integrācijas fonds    14
  Pilsētu un pašvaldību fondi    14
  SECINĀJUMI    16
  IZMANTOTĀS LITERATŪRAS SARAKSTS    17
Extract

SECINĀJUMI
Labdarības jēdziens ir radies jau senākos laikos, pakāpeniski attīstoties un ietverot sevī arī kultūras, mākslas un sporta atbalstīšanas pasākumus. Ziedošana un sponsorēšana veic atšķirīgas funkcijas, kur ziedošana ir labprātīga līdzekļu novirzīšana kādai noteiktai norisei, neprasot otras puses kaut kāda veida atmaksu par šo procesu. Savukārt sponsorēšana ir sarežģītāks jēdziens, kur abas iesaisītās puses vēlas gūt pēc iespējas lielāku labumu. Sponsorēšana, pēc autora domām, ir daudz laikietilpgāks process, nekā ziedošana.
Latvijā pastāv vairāki fondi, kas atbalsta tieši kultūru un mākslu, bet sportu nedaudz mazāk. Ar sporta atbalstīšanu biežāk nodarbojas sponsori, tā secina referāta autors. Bieži vien dažādi fondi izsludina pieteikšanos konkursiem, kur uzvarētāji iegūst finansiālo atbalstu savu mērķu realizācijai. Katru gadu galvenie motīvi, atbalstīšanas temati var mainīties, un to, ko atbalstīt, izvēlas paši fondi.
Pēc referāta autora domām, fondiem būtu vairāk jāpievēršas mākslas un sporta atbalstīšanai. Daļa izveidoto fondu varētu apvienoties, veidojot lielāku spēku, ietekmi un vēlmi palīdzēt.
Referāta autors secināja, ka ir ļoti maz informācijas par fondiem rakstītajos avotos, tādēļ interneta resursi galvenokārt ir viens no galvenajiem ceļiem, kā piekļūt šāda veida informācijai.

Author's comment
Work pack:
GREAT DEAL buying in a pack your savings −4,77 €
Work pack Nr. 1345850
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register