Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
4,99 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:271292
 
Evaluation:
Published: 28.12.2010.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 9 units
References: Used
Time period viewed: 2000 - 2010 years
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  Ievads    3
  Teorētiskā daļa    5
1.  Kas ir reklāma    6
2.  Reklāmas veidi    7
3.  Reklāmas nesēji    10
4.  Reklāmas psiholoģija    11
4.1.  Reklāmas mērķi    11
5.  Reklāmas efektivitāte    12
5.1.  Reklāmas efektivitātes pētījumi    12
5.2.  Efektīvi vēstījumi reklāmas ziņojumos    14
6.  Reklāmas uztvere    14
7.  Atmiņa    15
8.  Motivācija    16
  Pētnieciskā daļa    17
9.  Kāda reklāma uzņēmumam nepieciešama    18
10.  TENACHEM reklāma    19
10.1.  Informatīvā reklāma    20
11.  Tiešā pārdošana un telemārketings    23
12.  TENACHEM logotips    24
  Secinājumi    25
  Priekšlikumi    26
  Izmantotā literatūra    27
Extract

Uzdevumi:
1.uzzināt reklāmas efektīvākos paņēmienus.
2.iepazīties ar uzņēmuma reklāmas materiāliem un pasākumiem.
3.izanalizēt un novērtēt tos.
Kursa darba teorētiskajā daļā apskatīju, kas ir reklāma un reklāmas veidus kādos tā tiek iedalīta. Izvērtēju dažādu reklāmas nesēju trūkumus un priekšrocības. Apskatīju reklāmu no psiholoģiskās puses, jo reklāma patiesībā ir ļoti sarežģīts process ar kura palīdzību tiek piesaistīta patērētāju interese. Vēl apskatīju:
Reklāmas efektivitāti, kas nosaka labas reklāmas izveidošanas paņēmienus un dažādus knifiņus.
Reklāmas uztveri, kas nosaka principus kā cilvēks uztver pasauli sev apkārt, tajā skaitā reklāmu. Un uztveri ietekmējošus faktorus.
Atmiņu, kas atbild par reklāmas iegaumēšanu. Un vieglāk iegaumējamus reklāmas paņēmienus.
Motivāciju, kuru rada reklāma un veidus kā uzzināt ar kādiem paņēmieniem motivēt savus pircējus.
Pētnieciskajā daļā noteicu kāda reklāma SIA „TENACHEM” ir nepieciešama. Izveidoju tabulu par uzņēmuma reklāmas materiāliem un pasākumiem. Izanalizēju TENACHEM informatīvo reklāmu, kurā ietilpst bukleti, mājas lapa un izstādes. Izpētīju telemārketingu uzņēmuma. Un izvērtēju TENACHEM logotipu.…

Author's comment
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register