Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
4,99 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:278863
 
Author:
Evaluation:
Published: 28.05.2007.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 5 units
References: Not used
Time period viewed: 20th century (1900 A.D. to 1999 A.D.
2000 - 2010 years
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
1.  Pakalpojuma apraksts    4
2.  Tirgzinību makrovide    4
2.1  Likumdošana ( kādi likumi attiecas uz uzņēmuma darbību)    4
2.2.  Ekonomiskais stāvoklis    5
2.3.  Kultūras un izglītības faktori    7
2.4  Kreditēšana    8
2.5.  Demogrāfiskie un sociālekonomiskie faktori    9
2.6.  Tehniskie un tehnoloģiskie faktori    11
3.  Tirgzinību mikrovide    12
3.1.  Uzņēmums    12
  Klienti    14
  Konkurenti    14
3.3.1.  Portera 5 spēku modelis    15
3.3.2.  Bostonas konsultantu grupas matrica    19
3.3.4.  General Electric modelis    20
3.3.5.  Tirgus segmentācija    21
  Mērķtirgus    22
  Pozicionēšanas stratēģija    22
3.4.  Piegādātāji    22
  SVID analīze    23
  Iespēju un draudu matrica    25
  Secinājumi    26
  Uzņēmuma “xxx” SWOT analīze    26
3.7.  Secinājumi un priekšlikumi    27
  Bibliogrāfiskais rādītājs    28
Extract

Uzņēmums - “xxx” sniedz projektēšanas un celtniecības pakalpojumus. Pēc juridiskās adreses tas atrodas xxx, xxx ielā 2 – 17, bet tā birojs atrodas xxx, xxxxx ielā – 11. Tāpēc arī uzņēmums lielākoties darbojas xxxx. Un tas arī ir pietiekami pazīstams un ar savu labu reputāciju.
Būvfirma “xxxx” dibināta 199x. gada xxx, kā xxxxx individuālais uzņēmums. 199x. gadā saņemta licence uzņēmējdarbībai būvniecībā ar tiesībām nodarboties ar būvju projektēšanu un būvdarbu veikšanu. 2004. gadā I.U. “xxxxx” reorganizēta par SIA “xxxx”. Ņemot vērā šo gadu skaitu uzņēmums ir pietiekami pazīstams un nostabilizējies. Tomēr neskatoties uz to, tam ir parādījušies neliels konkurentu skaits, kuri pēdējos gados palielinās, jo ir acīmredzams, ka būvniecība ir viena no tām nozarēm, kurā ir novērojama strauja attīstība un apjomu pieaugums.

2. Tirgzinību makrovide

Uzņēmums “xxx” darbojas ar būvniecību saistītu pakalpojumu sniegšanu. Raksturojot uzņēmuma makrovidi jāizvērtē uzņēmuma atrašanās vieta, iedzīvotāju skaita izmaiņas, iedzīvotāju vidējos mēneša ienākumi, ekonomiskos un likumdošanas faktorus.…

Author's comment
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register