Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
4,99 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:295208
 
Author:
Evaluation:
Published: 02.10.2009.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: n/a
References: Not used
Time period viewed: 2000 - 2010 years
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  Saturs    3
  Ievads    4
Valsts ieņēmumu dienesta saimnieciskā darbība    5
1.1  VID ieņēmumi    5
1.1.1  VID piešķirtā dotācija    5
1.1.2  VID pašu ieņēmumi    5
  Ieņēmumi par telpu nomu    6
1.1.3  VID ārvalstu finanšu palīdzība    10
1.2  VID darbības efektivitāte    10
1.3  VID ieņēmumu attīstības gaita un tendences    11
Valsts ieņēmumu dienesta mārketinga darbība    13
2.1  VID mārketinga funkcijas    13
2.1.1  Klientu apkalpošana    13
2.1.2  Sociālā reklāma „Kur paliek Tavi nodokļi”    14
2.1.3  Projekts „Visu iespēju diena”    15
2.1.4  Sociālā izglītojoša kampaņa „Stulbi! Alga aploksnē”    15
2.1.5  VID mārketinga komunikācijas pasākumi 2009.gadā    16
2.2  VID klienti    16
2.3  VID klientu apmierinātības pētījumi    18
2.4  VID konkurētspēja    18
2.4.1  VID konkurētspēja nodokļu maksātāju konsultēšanā    18
2.4.2  VID konkurētspēja telpu iznomāšanā    19
2.5  VID maksas pakalpojumu raksturlielumi un to apgrozījums    19
2.6  VID maksas pakalpojumu cenas un cenu veidošanas principi    20
2.6.1  VID iznomājamo nedzīvojamo telpu nomas maksa    20
2.6.2  VID citu maksas pakalpojumu cenu veidošanas principi    20
2.7  VID maksas pakalpojumu sniegšanas formas    21
2.8  VID mārketinga komunikācijas efektivitāte    22
2.8.1  VID sociālā reklāma „Kur paliek Tavi nodokļi”:    22
2.8.2  VID sociāli izglītojošā kampaņa „Stulbi! Alga aploksnē!”    22
  Secinājumi un priekšlikumi    24
Extract

Prakses laikā tika izstrādāti priekšlikumi VID saimnieciskās darbības un mārketinga darbības uzlabošanai.

Prakses programma: studiju kurss „Mārketings”

Prakses mērķis:nostiprināt teorētiskās zināšanas, iegūt studiju programmai atbilstošu kompetenci un apgūt praktiskās iemaņas mārketinga organizēšanā
Prakses vieta:Valsts ieņēmumu dienesta Finanšu pārvalde
Prakses vadītājs:Valsts ieņēmumu dienesta Finanšu pārvaldes direktore V.Liepa
Prakses ilgums un laiks:2009.gada 27.aprīlis – 20.jūnijs
Prakses uzdevumi: iestādes saimnieciskās darbības novērtējums; iestādes mārketinga darbības novērtējums
Datu pētījuma ierobežojumi: 3 gadi, 2006-2008.gads

VID ieņēmumi
Valsts ieņēmumu dienesta ieņēmumus veido:
Dotācija;
Pašu ieņēmumi;
Ārvalstu finanšu palīdzība.
VID piešķirtā dotācija
Dotācija likuma Par budžetu un finanšu vadību izpratnē ir budžeta līdzekļi, kurus piešķir citiem budžetiem, komersantiem, biedrībām un nodibinājumiem un citām institūcijām normatīvajos aktos noteiktajā kārtībā, lai nodrošinātu valsts vai pašvaldību funkciju izpildi. Katru gadu saskaņā ar gadskārtējo likumu par budžetu VID tiek apropriēta vispārējā kārtībā sadalāmā dotācija no vispārējiem ieņēmumiem.…

Author's comment
Work pack:
GREAT DEAL buying in a pack your savings −7,98 €
Work pack Nr. 1124607
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register