Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
14,20 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:298462
 
Author:
Evaluation:
Published: 01.06.2010.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 14 units
References: Used
Time period viewed: 2000 - 2010 years
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  Anotācija    3
  Annotation    4
  Ievads    5
1.1.  Atalgojums    8
1.2.  Lojalitāte    18
2.  Apmierinātība ar atalgojumu un lojalitāte SIA „Slimnīcas” Ambulatori konsultatīvajā nodaļā    29
2.1.  Atalgojuma sistēma organizācijā    29
2.2.  Darbinieku lojalitāte uzņēmuma Ambulatorajā konsultatīvajā nodaļā    32
  Secinājumi un priekšlikumi    37
  Nobeigums    39
  Izmantotās literatūras saraksts    40
  Pielikumi    41
Extract

Ievads
Atalgojums un lojalitāti iet roku rokā, jo tie papildina viens otru un ietekmē ir vērojamas sakritības. Brīdī, kad samazina atalgojumu, samazinās arī lojalitāte, bet ja palielina atalgojumu un dažādus bonusus, tad lojalitāte pieaug. Šāds secinājums ir izdarīts apkopojot aptaujas anketas, kuras aizpildīja darbinieki. Atalgojums ietekmē lojalitāti un motivāciju. Organizācijās lojalitāti nosaka daļēji materiālais nodrošinājums, ko sniedz uzņēmums, šādu apgalvojumu izteica I.Eševalde savā grāmatā „Personāla vadības mūsdienu metodes”[4.]. Lojalitātes līmeni nosaka arī citi faktori kā vadītāja kompetences un profesionalitātes līmenis, ar darba pienākumiem nesaistīti faktori.
Katram uzņēmumam ir svarīgi, lai tajā strādājošie darbinieki būtu apmierināti ar darba vidi un būtu maksimāli lojāli pret uzņēmumu, jo tas veicina darba kvalitāti un efektivitāti, kā arī veicina darbinieku iniciatīvu. Šādi secinājumi izdarīti pēc informācijas apkopojuma dažādos literatūras avotos. Lojalitāte ir ļoti trausla, jo ir svarīgi to saglabāt neatkarīgi no ārējās vides faktoru ietekmes uz to. Autores uzskata, ka uzticību ir viegli ietekmēt un „salauz”, taču atgūt kāda uzticību ir grūti. Tāpat ir ar lojalitāti organizācijās, tas ir smags un grūts uzdevums, lai panāku, ka lielākā daļa organizācijas darbinieki būtu lojāli pret darbu. Katras pārmaiņas, ko vadība cenšas ieviest ir savā ziņā drauds un iespējamais iemesls, lai mainītos lojalitātes līmenis, ne vienmēr var paredzēt cilvēku reakciju uz inovācijām. Daļai tas var atvieglot ikdienas veicamos pienākumus, taču daļai tieši pretēji tas var apgrūtināt darbu. Ar šo jautājumu saskaras ikviens uzņēmums, īpaši, ja tas nonāk finansiālās grūtībās.
Par atalgojumu nav vienotas sistēmas visos uzņēmumu iedalījumos (valsts un privātais sektors). Ir izveidojušās tikai vadlīnijas par to, kādu atalgojumu saņem citās nozarēs strādājošie darbinieki. Šādu iespēju salīdzināt savu atalgojumu piedāvā interneta lapa www.cv.lv. Tiek sniegta vispārīga informācija, kāda alga skaitās zema šajā nozarē strādājošajiem, kāda vidēja un kāda augsta alga.
Šis jautājums ir būtisks, lai varētu izvērtēt esošo situāciju katrā darba vietā, veiktu nepieciešamos uzlabojumus un apzinātos valdošās problēmas, kam vajadzētu pievērts papildus uzmanību. Kā arī uzklausīt pašu darbinieku ierosinājumus lojalitātes celšanai. Jautājums būs vienmēr aktuāls neatkarīgi no valdošās situācijas ārpus organizācijas.

Kvalifikācijas darba mērķis ir noskaidrot un izanalizēt darbinieku apmierinātību ar atalgojumu un lojalitāti pret SIA „X slimnīcas”Ambulatori konsultatīvajā nodaļā

Author's comment
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register