-
Kāzu salona komercdarbības plānošana
Nr. | Chapter | Page. |
ANOTĀCIJA | 2 | |
IEVADS | 6 | |
1. | UZŅĒMUMA VIDES ANALĪZE | 7 |
1.1. | UZŅĒMUMA MIKRO VIDES ANALĪZE | 7 |
1.1.1. | KLIENTI – TO VISPĀRĒJAIS RAKSTUROJUMS | 7 |
1.1.2. | KONTAKTAUDITORIJAS | 8 |
1.1.3. | PIEGĀDĀTĀJI | 9 |
1.1.4. | TIRGUS UN KONKURENTU DARBĪBAS ANALĪZE | 9 |
1.2. | UZŅĒMUMA MAKRO VIDES ANALĪZE | 10 |
1.2.1. | FISKĀLĀ UN MONETĀRĀ POLITIKA | 11 |
1.2.2. | CENU VEIDOŠANA | 11 |
1.2.3. | UZŅĒMUMA RISKA ANALĪZE | 12 |
Visus analīzes rezultātus ir lietderīgi apkopot tā saucamajā SVID matricā (1.1. tab.), kurā visus uzņēmējdarbības (idejas, projekta) rezultātus ietekmējošos faktorus (1.2. tab.) iedala šādās grupās | 12 | |
2. | UZŅĒMĒJDARBĪBAS PAMATOJUMS | 14 |
2.1. | SIA „ELEGANCE” | 14 |
2.1.1. | UZŅĒMUMA APRAKSTS | 14 |
2.1.2. | UZŅĒMUMA ATRAŠANĀS VIETAS PAMATOJUMS | 15 |
2.1.3. | UZŅĒMUMA MĒRĶI | 15 |
2.1.4. | UZŅĒMUMA VADĪBA UN PERSONĀLS | 17 |
2.1.5. | KOMERCDARBĪBAS UZSĀKŠANAS NEPIECIEŠAMO LĪDZEKĻU APRĒĶINS UN PAMATOJUMS | 19 |
2.1.6. | KREDĪTA ATMAKSĀŠANAS GRAFIKS | 20 |
2.1.7. | UZŅĒMUMA PREČU UN PAKALPOJUMU VEIDI | 21 |
2.1.8. | TEHNOLOĢIJAS,KURAS IZMANTOS UZŅĒMUMS | 23 |
2.1.9. | PĀRDOŠANAS VEICINĀŠANAS METODES | 23 |
2.5. | tabula | 23 |
Realizācijas apjoma un ieņēmumu plānošana | 23 | |
3. | ANKETAS INFORMĀCIJAS APKOPOŠANA | 25 |
SECINĀJUMI | 34 | |
IZMANTOTĀS LITERATŪRAS SARAKSTS | 35 | |
PIELIKUMI | 36 |
Jebkurai firmai viens no svarīgākajiem uzdevumiem ir izstrādāt darbības stratēģiju un taktiku. Ikviens biznesa plāns, ideja, lai cik tā būtu kvalitatīvi izstrādāta, nevar garantēt panākumus uzņēmējdarbībā. Viennozīmīgi, jebkurš plāns ir jāprot arī īstenot.
Tajā ir jānorāda visi posmi, kuri ir nepieciešami – jārealizē uzņēmējdarbībā, realizēšanas kvalitāte, iespējamie šķēršļi un veidi kā tos „apiet”, resursi, laika aprēķini.
Kursa darba tēma ir „Kāzu salona SIA „Elegance” komercdarbības plānošana”.
Kursa darba mērķis ir izstrādāt biznesa plānu vienam gadam, lai pārbaudīt jauna uzņēmuma dzīvotspēju un izstrādāšanas gaitā peļņas ziņā iegūt vai nu pozitīvus vai arī negatīvus rezultātus. Negatīvā rezultātā gadījumā ir jānolemj, ko darīt: vai jāiegūst papildu informācija, jāmaina nosacījumi, parametri, vai jāatsakās no idejas īstenošanas.
Lai sasniegtu kursa darba mērķi ir izvirzīti sekojošie uzdevumi:
1.Savākt informāciju par uzņēmumu, tā stratēģiju un vadību;
2.Raksturot piedāvāto produktu vai pakalpojumu;
3.Sastādīt mārketinga plānu;
4.Novērtēt iespējamus riska momentus;
5.Sastādīt uzņēmuma finansu plānu.
Ka izziņu avotus darba autore izmantoja speciālo mācību literatūru un Latvijas Republikas nodokļu likumus.
Darbā ir izmantojamas sekojošas metodes:
lineāra metode, pamatlīdzekļu nolietojuma aprēķināšanai;
apgrozījuma izmaksu metode, peļņas/zaudējumu plānu sastādīšanai;
grafiskā metode;
bilances metode.…
Jebkura persona, kura ir iecerējusi, plānojusi sākt savu uzņēmējdarbību šajos nestabilajos tirgus ekonomiskajos apstākļos, ja viņš neprot: plānot savu darbību un tās sekas, nepārtraukti apkopot informāciju par ekonomisko situāciju tirgū, informāciju par konkurentiem, norisēm sabiedrībā, gan arī izmaiņām viennozīmīgi likumdošanā, viņš nevar gūt stabilus panākumus.
- Kāzu salona komercdarbības plānošana
- Komercdarbības ētika
- Uzņēmuma darbības plānošana un kontrole
-
You can quickly add any paper to your favourite. Cool!Uzņēmuma darbības plānošana un kontrole
Research Papers for university9
-
Komercdarbības ētika
Research Papers for university32
-
Naudas plūsmas plānošana
Research Papers for university14
-
Kazu audzēšanas rentabilitāte
Research Papers for university20
Evaluated! -
Ražošanas resursu plānošana
Research Papers for university5