Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
5,99 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:299616
 
Author:
Evaluation:
Published: 30.12.2010.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 2 units
References: Not used
Time period viewed: 2000 - 2010 years
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  ANOTĀCIJA    2
  IEVADS    6
1.  UZŅĒMUMA VIDES ANALĪZE    7
1.1.  UZŅĒMUMA MIKRO VIDES ANALĪZE    7
1.1.1.  KLIENTI – TO VISPĀRĒJAIS RAKSTUROJUMS    7
1.1.2.  KONTAKTAUDITORIJAS    8
1.1.3.  PIEGĀDĀTĀJI    9
1.1.4.  TIRGUS UN KONKURENTU DARBĪBAS ANALĪZE    9
1.2.  UZŅĒMUMA MAKRO VIDES ANALĪZE    10
1.2.1.  FISKĀLĀ UN MONETĀRĀ POLITIKA    11
1.2.2.  CENU VEIDOŠANA    11
1.2.3.  UZŅĒMUMA RISKA ANALĪZE    12
  Visus analīzes rezultātus ir lietderīgi apkopot tā saucamajā SVID matricā (1.1. tab.), kurā visus uzņēmējdarbības (idejas, projekta) rezultātus ietekmējošos faktorus (1.2. tab.) iedala šādās grupās    12
2.  UZŅĒMĒJDARBĪBAS PAMATOJUMS    14
2.1.  SIA „ELEGANCE”    14
2.1.1.  UZŅĒMUMA APRAKSTS    14
2.1.2.  UZŅĒMUMA ATRAŠANĀS VIETAS PAMATOJUMS    15
2.1.3.  UZŅĒMUMA MĒRĶI    15
2.1.4.  UZŅĒMUMA VADĪBA UN PERSONĀLS    17
2.1.5.  KOMERCDARBĪBAS UZSĀKŠANAS NEPIECIEŠAMO LĪDZEKĻU APRĒĶINS UN PAMATOJUMS    19
2.1.6.  KREDĪTA ATMAKSĀŠANAS GRAFIKS    20
2.1.7.  UZŅĒMUMA PREČU UN PAKALPOJUMU VEIDI    21
2.1.8.  TEHNOLOĢIJAS,KURAS IZMANTOS UZŅĒMUMS    23
2.1.9.  PĀRDOŠANAS VEICINĀŠANAS METODES    23
2.5.  tabula    23
  Realizācijas apjoma un ieņēmumu plānošana    23
3.  ANKETAS INFORMĀCIJAS APKOPOŠANA    25
  SECINĀJUMI    34
  IZMANTOTĀS LITERATŪRAS SARAKSTS    35
  PIELIKUMI    36
Extract

Jebkurai firmai viens no svarīgākajiem uzdevumiem ir izstrādāt darbības stratēģiju un taktiku. Ikviens biznesa plāns, ideja, lai cik tā būtu kvalitatīvi izstrādāta, nevar garantēt panākumus uzņēmējdarbībā. Viennozīmīgi, jebkurš plāns ir jāprot arī īstenot.
Tajā ir jānorāda visi posmi, kuri ir nepieciešami – jārealizē uzņēmējdarbībā, realizēšanas kvalitāte, iespējamie šķēršļi un veidi kā tos „apiet”, resursi, laika aprēķini.
Kursa darba tēma ir „Kāzu salona SIA „Elegance” komercdarbības plānošana”.
Kursa darba mērķis ir izstrādāt biznesa plānu vienam gadam, lai pārbaudīt jauna uzņēmuma dzīvotspēju un izstrādāšanas gaitā peļņas ziņā iegūt vai nu pozitīvus vai arī negatīvus rezultātus. Negatīvā rezultātā gadījumā ir jānolemj, ko darīt: vai jāiegūst papildu informācija, jāmaina nosacījumi, parametri, vai jāatsakās no idejas īstenošanas.
Lai sasniegtu kursa darba mērķi ir izvirzīti sekojošie uzdevumi:
1.Savākt informāciju par uzņēmumu, tā stratēģiju un vadību;
2.Raksturot piedāvāto produktu vai pakalpojumu;
3.Sastādīt mārketinga plānu;
4.Novērtēt iespējamus riska momentus;
5.Sastādīt uzņēmuma finansu plānu.
Ka izziņu avotus darba autore izmantoja speciālo mācību literatūru un Latvijas Republikas nodokļu likumus.
Darbā ir izmantojamas sekojošas metodes:
lineāra metode, pamatlīdzekļu nolietojuma aprēķināšanai;
apgrozījuma izmaksu metode, peļņas/zaudējumu plānu sastādīšanai;
grafiskā metode;
bilances metode.…

Author's comment
Work pack:
GREAT DEAL buying in a pack your savings −7,48 €
Work pack Nr. 1343583
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register