Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
5,49 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:317247
 
Evaluation:
Published: 14.02.2011.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 22 units
References: Not used
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  Ievads    3
1.  Cena un kvalitāte    4
1.1.  Cenas definīcija    4
1.2.  Cenu funkcijas    5
1.3.  Cenas un to struktūra    6
1.4.  Cenas klasifikācija    6
1.5.  Cenas sistēmas    7
1.6.  Preču kvalitāte    8
2.  Veikalu Rimi un Maxima salīdzinājums    11
2.1.  Atrašanas vieta    11
2.2.  Akcijas un atlaides    12
2.3.  Darbinieki un apkalpošanas līmenis    12
2.4.  Piedāvātās preces sortiments    13
2.5.  Informācijas un cenu atbilstība    14
2.6.  Reklāma    14
3.  Cenu un kvalitātes analīze    17
3.1.  Pienā un piena pārstrādes produkti    17
3.2.  Gaļa un gaļas pārstrādes produkti    19
3.3.  Augļi un dārzeņi    21
4.  Aptaujas rezultāti    23
  Secinājumi    31
  Izmantota literatūra un resursi    33
  Pielikumi    35
Extract

Šajā definīcijā autors izmanto mārketinga terminus, šos terminus sapratis bez problēmām tikai šī priekšmeta pasniedzēji un mārketinga speciālisti. Sanāk tā, kā cilvēks sameklēja vienu definīciju, bet lai to saprastu vēl jāatrod papildus. Piemēram, autors izmanto no „mārketinga mix” elementu vai mārketinga mainīgi faktori, bet ja cilvēks nekad nav dzirdējis par to, tad patiešām būs grūti saprast par ko iet runā.
2.definīcijas a variants parāda, kā cenu var uztvert ne tikai naudas vērtība, bet arī, kā apmaiņas procesu, kurā divi un vairāk partneri katrs no tiem piedāvā vienlīdzīgu preci vai pakalpojumu.
Savukārt 2.definīcijas b variants, 3. definīcijā un 4. definīcijā cena tiek lietota, kā naudas summa, par kuru var iegadāties preci-pakalpojumu, kā arī pastāv iespēja to pārdot. No 4. definīcijas var redzēt, kā notiek maiņas process, kurā preci - pakalpojumu apmaina viens pret otru. Klients dod naudu, bet pārdevējs iedod preci vai pakalpojumu.
Cena kā ekonomiska kategorija:
naudas summa, kura tirgū tiek pieprasīta par produktu;
vērtību summa, kuru patērētājs atdod maiņas procesā, saņemot produktu
Cena ir konkurences instruments. Cenu karu scenārijs:
Firma veic cenu samazināšanu, lai piesaistītu pircēju.
Notiek tirgus daļu pārdale.
Konkurenti to jūt.
Konkurenti arī samazina cenas = konkurentu reakcija.
Atjaunojas cenu vienādība, bet zemākajā līmenī.
Globālais preču tirgus nav paplašināms, cenu samazināšana – nauda pie kopēja tirgus apjoma paplašināšanai. Kāda cena ir jāliek precei, lai segtu izmaksas!…

Author's comment
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register