Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
5,49 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:327743
 
Author:
Evaluation:
Published: 07.03.2012.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 15 units
References: Used
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
1.  Starptautīskas tirdzniecības metodologieskie aspekti    5
1.1.  Klasiskas starptautiska tirdzniecības teorijas    5
1.2.  Alternatīvās vai modernās starptautiskās tirdzniecības teorijas    7
1.3.  Eksporta un importa ietekmējošie faktori    9
2.  Ārējās tirdzniecības politika    13
2.1.  Latvijas tirdzniecības attīstības posmi    13
2.2.  Latvijas ārējas tirdzniecības mūsdienu politika    16
3.  Latvijas starptautiskās tirdzniecības raksturojums 2000. - 2010. Gadā    19
3.1.  Latvijas preču eksporta analīze    19
3.2.  Latvijas preču importa analīze    24
3.3.  Starptautiskās tirdzniecības loma Latvijas ekonomikā 2000.- 2010. gadā    28
  Secinājumi un priekšlikumi    33
  Avotu un literatūras saraksts    36
Extract

Studiju darba tēma ir " Starptautiskās tirdzniecības loma Latvijas ekonomikā 2000. -2010. gadā", un autors uzskata, ka mūsdienās starptautiskā tirdzniecība ir kļuvusi par gandrīz visu pasaules valstu ikdienas rūpi. Mūsdienās starptautiskās tirdzniecības apritē ir informācija, apdrošināšana, kosultācijas, preču pārvadājumi, tūrisms un citas aktivitātes, kas nav tieša nozīmē preces, bet izpaužas kā pakalpojumi. Starptautisko tirdzniecību var raksturot kā preču, pakalpojumu, informācijas un tehnoloģiju plūsmas, kas virzās viena otrai pretī. Šīs plūsmas pārvēršas par importu un eksportu.
Pati vecākā starptautisko attiecību forma ir preču tirdzniecība, ar ko cilvēki nodarbojās jau senatnē. Šis tirdzniecības nepieciešamību nosaka valstu klimatiskās atšķirības, nodrošinātība ar dabas resursiem, dažāds ražošanas tehnoloģiskais līmenis un potenciāls, kā arī citi faktori. Starptautiskā darba dalīšana un ārējā tirdzniecība dod iespēju pilnīgāk izmantot savas potenciālās iespējas. Izvērsta ārējā tirdzniecība dod iepēju pilnīgāk nodrošināt cilvēkus ar daudzveidīgām precēm un pakaalpojumiem, bet ražošanu – ar izejvielām, mūsdienīgu tehniku un jaunām tehnologijām. Ārējās tirdzniecības izdevīgums balstās uz valsts priekšrocībām kāda produkta ražošanā.…

Author's comment
Work pack:
GREAT DEAL buying in a pack your savings −6,98 €
Work pack Nr. 1249984
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register