Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
4,99 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:328179
 
Author:
Evaluation:
Published: 04.02.2016.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 16 units
References: Used
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  Ievads    3
1.  Tirgus tendences tirdzniecības nozarē    5
1.1.  Nozares attīstības tendences    5
1.2.  Nozares tendences apģērbu un apavu tirdzniecībā    8
2.  Tirgus tendenču analīze SIA „Žanete SL”    11
2.1.  SIA „Žanete SL” raksturojums    11
2.2.  Mērķi    12
2.3.  Produkcijas raksturojums    13
2.4.  Uzņēmuma konkurētspēja    14
2.5.  SIA „Žanete SL” finanšu darbības analīze    16
3.  Uzņēmuma tirdznieciskās darbības pilnveidošanas nepieciešamība    23
  Secinājumi    25
  Priekšlikumi    26
  Izmantotā literatūra un informācijas avoti    27
Extract

SECINĀJUMI
1. Tirdzniecība ir viena no nozarēm, kuras attīstība var sekmēt valsts ekonomisko izaugsmi.
2. Latvijā šobrīd vēroja tirdzniecības nozares augšupeja, kuru galvenokārt ir ietekmējis vairumtirdzniecības apjoma kāpums eksporta darījumu apjoma pieauguma rezultātā.
3. Mazumtirdzniecības apjomus ietekmē iedzīvotāju tendence iepirkties interneta veikalos vai doties iepirkšanās tūrēs uz ārzemēm.
4. Tiek prognozēts, ka mazumtirdzniecības 2014. gadā turpinās pieaugt. To veicināšot darba tirgus pieaugums un iedzīvotāju ienākumu palielināšanās.
5. Apģērbu un apavu noieta pieaugumu var skaidrot ar iepriekš piedzīvoto lejupslīdi ekonomiskās krīzes laikā. Apjomu pieaugums 2011.gada sasniedzis 26% apmērus.
6. SIA „Žanete SL” ir apģērbu, apavu un aksesuāru mazumtirgotājs Ventspilī kopš 2005.gada. Tas sevī ietver 2 struktūrvienības – veikalus „Žanete” un „Šokolāde”.
7. Uzņēmuma mērķi ir kļūt par vienu no vadošajiem apģērbu, apavu un aksesuāru mazumtirgotājiem Ventspilī, palielinot neto apgrozījumu, palielināt peļņu.
8. Veikalos pieejams visplašākais preču sortiments Ventspilī, kas ir galvenais faktors, kādēļ uzņēmums ir konkurētspējīgs.
9. Uzņēmums savu tirgu segmentē pēc produkta piedāvātajiem labumiem un lietošanas, attieksmes, kā arī demogrāfiskajiem un psihogrāfiskajiem faktoriem,
10. Uzņēmuma neto apgrozījums un peļņa visstraujāk pieaugusi laika posmā no 2011. uz 2012. gadu. Tīrā peļņa pieaugusi par aptuveni 9 000 Ls, bet apgrozījums palielinājies par 26,23 %.
11. Uzņēmums ir lielā mērā atkarīgs no aizņemtā kapitāla.
12. SIA „Žanete SL” pārāk daudz līdzekļu iegulda krājumos.

Editor's remarks
Work pack:
GREAT DEAL buying in a pack your savings −8,98 €
Work pack Nr. 1352250
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register