Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
2,49 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:329192
 
Evaluation:
Published: 30.09.2014.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 16 units
References: Used
Extract

Nobeigums
Autora secinājumi ir šādi:
• Arī konkurentiem var būt pircēja vajadzību apmierināšanai noderīgs produkts;
• Lai pircējs iegādātos konkrētā uzņēmuma preci (pakalpojumu), tai jābūt konkurētspējīgai, t. i., tai ar kaut ko jāatšķiras (vēlams būtiski) no konkurentu produkta: ar kvalitāti, ar cenu vai citu raksturlielumu, piemēram, elektrības taupību, lietošanas ilgumu;
• Ja precei šo raksturlielumu nav, tad lielāka uzmanība jāvelta citiem mārketinga kompleksa elementiem, kā, piemēram, pircējiem izdevīgas vietas izvēlē, preces (pakalpojuma) piegādē, pēcpārdošanas servisam, papildpakalpojumiem, garantijas laikam, apkalpošanas kultūrai, reklāmai, uzņēmuma tēlam – reputācijai.
Komunikācija rada sadarbību starp uzņēmuma piedāvāto produktu un patērētāju, taču tikai tādā gadījumā, ja abas puses, viena otru saprot, tas ir, runā vienā valodā, lieto savstarpēji saprotamus simbolus. Uzņēmumam uz komunikāciju ir jāraugās kā uz procesu, kas nekad nedrīkst būt pārtraukts, jo tad uzņēmuma darbība būs veiksmīga. Pretējā gadījumā, sabiedrība būs vienaldzīga pret uzņēmuma eksistenci vai arī apšaubīs tā tēlu. Lai tas nenotiktu, mārketinga komunikācija ietver sevī četrus elementus, ar kuru palīdzību uzņēmums vēršas pie sabiedrības – sākot ar uzņēmuma atrašanās vietu, personāla kompetenci un beidzot ar reklāmas kampaņām.
Personīgā pārdošana, noieta stimulēšana, sabiedriskās attiecības un reklāma – ne vienmēr ir efektīvs komunikācijas līdzeklis vienam un tam pašam produktam, jo ne vienmēr jāuzrunā būs viena mērķauditorija ar vienām un tām pašām vajadzībām. Tāpēc uzņēmumam ir rūpīgi jāizplāno, kuru no elementiem, vai arī tos kombinējot, tam ir vislietderīgāk izmantot, lai sasniegtu savu mērķi – savu mērķauditoriju ievadītu pareizā „gultnē”, līdz ar to gūtu sev kādu labumu.

Author's comment
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register