Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
0,99 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:330596
 
Author:
Evaluation:
Published: 24.09.2009.
Language: Latvian
Level: Secondary school
Literature: n/a
References: Used
Extract

Ikdienā ir pieejamas dažas preces ļoti lielā daudzveidībā, bet dažas daudz mazākā, jo šīs preces vai pakalpojumus sniedz tikai viena vai divas firmas. Tirgū pastāv dažādas struktūras ar noteiktu konkurences pakāpi, tādējādi preces cenu ietekmē ne tikai pieprasījums un piedāvājums, bet arī konkurence bez, kuras nav iedomājama tirgus ekonomika.
Konkurence ir cīņa starp konkurentiem par visizdevīgākajiem preču pārdošanas un pirkšanas nosacījumiem. Tā ir divu vai vairāku personu, vai arī organizāciju mēģinājumi iegūt vienas un tās pašas preces, pakalpojumus vai ražošanas un finansu resursus. Tas nozīmē, ka patērētāji konkurē ar citiem patērētājiem, bet ražotāji konkurē ar citiem ražotājiem.1 Ekonomikā tiek minēti šādi konkurences veidi: pilnīgā konkurence, monopolistiskā konkurence un nepilnā konkurence, kurā ietilpst monopols un monopsons, oligopols un oligopsols. Pastāvot šiem konkurences veidiem tirgū veidojas noteikta struktūra. …

Author's comment
Work pack:
GREAT DEAL buying in a pack your savings −4,48 €
Work pack Nr. 1125136
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register