Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
5,99 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:338525
 
Author:
Evaluation:
Published: 12.01.2012.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 6 units
References: Used
Time period viewed: 2000 - 2010 years
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
Extract

SECINĀJUMI UN PRIEKŠLIKUMI
Secinājumi:
1. A/S „Preiļu siers" ir ļoti plašs ražotās produkcijas klāsts, tādēļ ir svarīgi izvēlēties katram produktam piemērotāko noieta tirgu gan cenas, gan klientu ziņā.
2. Uzņēmumam A/S „Preiļu siers" ir svarīgi no jau ražotajiem produktiem iegūt un pilnvērtīgi pārstrādāt to ražošanas procesā radušos blakusproduktus, kas vienlaicīgi gan palielina uzņēmuma attīstību un ienākumu līmeni, gan arī veicina tā augšupeju ekonomiskajā sfērā.
3. Realizējot siera blakusproduktu - siera suliņu pulveri, uzņēmums gūst jaunus partnerus, ienākumus un attīstības iespējas. Kā arī šī sadarbība vienlaicīgi ir tendēta uz jaunu valstu tirgus izzināšanu un apgūšanu, ko var veiksmīgi izmantot citu A/S „Preiļu siers" produktu realizēšanas nolūkā.
4. Sadarbības valsts Igaunija tika izvēlēta ņemot vērā daudzus aspektus, kuri vienlaicīgi ir labvēlīgi arī mūsu izvēlētajam uzņēmumam. Valstī, kurā tiek izplatīta mūsu, produkcija, notiek veiksmīga ekonomikas augšupeja, kas sekmē produkta noietu un jaunu pieprasījumu pēc piedāvātā produkta.
5. Igaunija kā eksporta valsts ir jaunattīstības valsts, kas dod daudz iespēju, piemēram, plašāku realizāciju. Igaunijā ir attīstīta pārtikas rūpniecība, kurā ir tieši iesaistīts A/S „Preiļu siers" sadarbības partneris, kā arī ir attīstīts pārtikas produktu, miltu izstrādājumu eksports, kas Igaunijā 2008.gadā sastādīja 14% no kopējā eksporta daudzuma.
6. A/S „Preiļu siers" uzņēmums ir labi pazīstams mūsu valsti - Latvijā, tādēļ izvērtējot tā darbības plusus un mīnusus, redzams, ka diezgan lielas perspektīvas ir iespējas sasniegt apgūstot arī citu valstu tirgu, šajā gadījumā – Igaunijas.
7. Uzņēmējdarbības rezultātā pārvarot negatīvās nianses, ar kurām uzņēmums saskaras savas produkcijas realizācijā, tas gūst lielāku pieredzi un atbalstu, kopējā tirgū un arī jaunu nišu apgūšanā, nostiprinot savu darbību un pozīcijas.
8. Igaunijā siera suliņu pulvera ražošanai netiek pievērsta pienācīga uzmanība, jo tā izmaksas ir ļoti augstas un prasa no uzņēmumiem lielus līdzekļu ieguldījumus, kas maziem uzņēmumiem nav pa spēkam. Balstoties uz šo faktu A/S „Preiļu siers" var sekmīgi attīstīt sadarbību ar Igaunijas uzņēmumiem, kuru produkcijas ražošana ir nepieciešams siera suliņu pulveris.

Priekšlikumi:
A/S „Preiļu siers" ir tendēta uz siera ražošanu, bet, lai attīstītos uzņēmuma ir nepieciešams apgūt arī citu sfēru, ko veiksmīgi var uzsākt realizējot arī citus produktus, piemēram, siera suliņu pulveri. Vienlaicīgi nedrīkst aizmirst par uzņēmuma seju — sieru;
A/S „Preiļu siers" būtu jāizvērtē nepieciešamība vēl pēc jaunu tirgus nišu apgūšanas, kas varētu veicināt lielāku visu ražoto produktu noietu un palielināt uzņēmuma attīstības iespējas, kas būtu balstītas uz lielāku eksporta apjomu;
izvēloties valsti, kurā tiks izplatīta vai realizēta A/S „Preiļu siers" produkcija nepieciešams ņemt vērā ne tikai valsts kopējās īpašības, gan attīstībā, gan iekšējā tirgū, bet arī ir nepieciešami uzņēmumi, kuri atrodas sadarbības valstī - analīze, lai noteiktu vai tas nav būtisks konkurents, attīstāmajai darbībai, kas negatīvi ietekmēs ieiešanu šīs konkrētās valsts tirgū.



Author's comment
Editor's remarks
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register