Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
3,99 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:339969
 
Author:
Evaluation:
Published: 17.06.2013.
Language: Latvian
Level: Secondary school
Literature: 3 units
References: Used
Time period viewed: 2011 - 2015 years
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  Ievads    3
1.  Uzņēmuma „Rīgas piensaimnieks” īss apskats    4
2.  Mikro un makro vides analīze    5
2.1.  Arēja mikrovide    5
2.2.  Makrovide    6
3.  SIA „Rīgas Piensaimnieks” iespējas un draudi    8
4.  Uzņēmuma „Veiksmes atslēga”    12
5.  Uzņēmuma misija, mērķi un stratēģija    14
6.  Secinājumi un priekšlikumi    15
  Izmantotās literatūras un avotu saraksts    16
Extract

6. Secinājumi un priekšlikumi
Izanalizējot SIA „Rīgas Piensaimnieks” marketinga vidi un visus to darbību noteicošus faktorus autors nonāca pie šādiem secinājumiem, kuri satur atbildes uz ievada izvirzītājiem mērķiem un uzdevumiem:
1) SIA „Rīgas piensaimnieks” ir stabili nostiprinājies piena produktu tirgū un ir viens no vadošiem uzņēmumiem, ka Latvija, tā arī ārzemēs.
2) Piena nozarē pastāv intensīva konkurence. „Rīgas Piensaimnieks” uzņēmumam ir jāizvēlas stratēģiju, lai atšķirtos no konkurentiem.
3) Pēc SWOT analīzes tika noteikts, ka uzņēmuma – zemas iespējas un zemie draudi.
4) „Rīgas Piensaimnieks” dažu produktu kā piens, skābais krējums mērķtirgus – gandrīz visi iedzīvotāji ar jebkuru ienākuma līmeni. Savukārt inovatīvo produktu mērķtirgus galvenokārt jaunākie cilvēki, kaut gan ir arī izņēmumi.
5) Uzņēmuma veiksme galvenokārt slēpās unikālos un vecos produktu receptēs, kā arī tieksme pēc naturālo un inovatīvo produktu ražošanas.
6) SIA „Rīgas Piensaimnieks” galvenais mērķis ir ražot veselīgus, kvalitatīvus produktus kopa ar to gūt pelnu.
Lai uzņēmums varētu sekmīgi darboties, viņam vajag izstrādāt pareizas stratēģijas un rīcības plānu. Visas autora domas par to, kā uzņēmums „Rīgas Piensaimnieks” var uzlabot savu darbību tiks attēlotās priekšlikumos:
1) Turpināt lutināt pircējus ar jauniem, inovatīviem produktiem.
2) Atbalstīt savu produkciju, tā skaitā jaunumus ar apjomīgo reklāmas kampaņu – reklāma, loterijas, degustācijas, kā arī pasākumu sponsorēšana.
3) Izstrādāt jauno produktu sēriju, kas varētu pozicionēties kā ģimenes taupīga produkcija (ģimenes pakas)
4) Neekonomēt uz kvalitātes, lai nezaudētu reputāciju klientu vidū.
5) Būt elastīgam – ātri reaģēt uz notikumiem valstī, labi pārzināt konkurentus.
6) Paplašināt piena produktu un skāba krējuma sortimenta daudzumu.
Vispievilcīgākās iespējas ir cenas samazināšana, kvalitātes saglabāšana, telpu modernizēšana un paplašināšana, pastāvīgo klienta loka nostiprināšana, jaunu bizness partneru meklēšanu un vairāku pircēju piesaistīšana.

Author's comment
Editor's remarks
Work pack:
GREAT DEAL buying in a pack your savings −4,48 €
Work pack Nr. 1332962
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register