Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
5,49 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:341809
 
Author:
Evaluation:
Published: 14.11.2012.
Language: Latvian
Level: Secondary school
Literature: n/a
References: Not used
Time period viewed: 2000 - 2010 years
2011 - 2015 years
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  PLĀNA KOPSAVILKUMS    3
1.  TIRGUS ANALĪZE – ĀRĒJĀ VIDE    4
1.1.  Tirgus pieprasījums    4
1.2.  Piedāvājuma apstākļi    4
1.3.  Prognoze    4
1.4.  Konkurentu analīze    5
2.  POTENCIĀLS – IEKŠĒJĀ VIDE    6
2.1.  Personāla potenciāls    6
2.2.  Telpas, inventārs un finansu potenciāls 3 gadiem    7
3.  UZŅĒMUMA MĒRĶIS, MISIJA, STRATĒĢIJA    10
4.  DETALIZĒTS PLĀNS    11
4.1.  Uzņēmuma juridiskais statuss    11
4.2.  Uzņēmuma potenciāls    11
4.2.1.  Materiālais potenciāls    11
4.2.2.  Cilvēku potenciāls    12
4.3.  Mārketings    12
4.3.1.  Produkta klasifikācija    12
4.3.2.  Cena    12
4.3.3.  Virzīšana tirgū    14
4.3.4.  Pakalpojumu realizācijas stimulēšana    15
4.4.  Darba grafiks    15
4.5.  Risks un tā vadīšana    16
5.1.  Darba algas aprēķins    17
5.2.  Pārdošanas apjoma prognoze    18
5.3.  Naudas plūsmas pārskats    18
5.4.  Peļņas vai zaudējumu aprēķins    19
5.5.  Bilance    20
Extract

3.UZŅĒMUMA MISIJA, MĒRĶI, STRATĒĢIJA
Uzņēmuma mērķis ir sasniegt potenciālo (prognozēto) apmeklējumu skaitu sava darbībā aktīvajā sezonā, lai gūtu peļņu, kā arī organizēt un realizēt efektīvu reklāmas politiku, lai pēc iespējas vairāk klientu iepazītos ar uzņēmuma piedāvātajiem diferencētajiem piedāvājumiem, tādējādi iegūstot klientu interesi un atzinību. Uzņēmuma mērķis ir nākotnē izveidot atlaižu, īpašo piedāvājumu sistēmu.
Uzņēmuma misija ir nodrošināt klientu vēlmju apmierinātību par piedāvātajiem pakalpojumiem. Misija realizēt augstākā līmeņa apkalpošanu, servisu, lai patērētājs justos pilnībā apmierināts. Sniegt patērētājam labu, kvalitatīvu, veselīgu atpūtu.
Uzņēmums „Dzīvo zaļi” izvēlas diferencēšanas stratēģiju, iekarojot tirgu un patērētāju ievērību ar jauni komplektētu atpūtas bāzi.

4.DETALIZĒTS PLĀNS
4.1 Uzņēmuma juridiskais statuss – Individuālais komersants
4.2 Uzņēmuma potenciāls
4.2.1 Materiālais potenciāls
Izvietojums
Uzņēmums atrodas Kurzemē, Tukuma rajonā, Tukumā pie Melnezera – kas atrodas netālu no pilsētas centra, taču pietiekami tālu no pilsētas burzmas.
Ēkas:
- 10 kempinga mājiņas – 3 vienvietīgas, 5 divvietīgas un 2 divstāvu kempinga mājiņas (ģimenei, cilvēku grupai u.tml.)
- 4 ēkas – 1 deju zāle ar jumtu un galdiņiem, 2 administratīvās ēkas personālam, birojam, direktora kabinetam un 1 saimniecības ēka – mantu glabāšanai (noliktava).
Iekārtas:
- Dators – 1 direktora (vadītāja) vajadzībām un 1 grāmatvedei.
- Veļas mašīna - , lai nodrošinātu sanitāro tīrību kempinga mājiņās.
- Ofisa mēbeles – grāmatvedes un direktora ofisa iekārtošanai.

Author's comment
Work pack:
GREAT DEAL buying in a pack your savings −7,98 €
Work pack Nr. 1326711
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register