Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
4,49 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:345293
 
Author:
Evaluation:
Published: 02.01.2013.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: n/a
References: Used
Extract

Incoterms noteikumi nav vispārsaistošs juridisks normatīvais akts, bet gan tirdzniecības prakses apkopojums, kas pusēm ir saistošs tikai tad, ja tās savā preču pirkuma – pārdevuma līgumā ir iekļāvušas tiešu atsauci uz spēkā esošu redakciju un konkrētu Incoterms terminu. Sākot ar 2011.gada 1.janvāri, ja līgumā nebūs norāde uz kādu no iepriekšējām Incoterms versijām, tiks uzskatīts, ka atsauce ir uz Incoterms 2010.
4. Jaunu tirgu izvēles process?
Faktori, kas ietekmē uzņēmuma iespējas kādā konkrētā tirgū, ir atkarīgi gan no uzņēmuma, gan nozares, gan produkta specifikas, gan izvēlētās valsts:
• Tirgus lielums
• Nozares attīstība
• Produkts/ pakalpojums
Izvēloties tirgus, par kuriem meklēt informāciju, atlasiet tos pēc noteiktiem kritērijiem. Tirgus kritēriji katram uzņēmumam atšķiras. Tie var būt: ģeogrāfiskais tuvums, augsts ienākumu līmenis, zināma valoda un kultūra, iepriekšēja pieredze un citi faktori.
Izvēloties tirgu ir nepieciešams vispirms veikt tā izpēti. Priekšizpēte ir pamatinformācijas meklēšana, apkopošana un analīze par tirgiem, lai uz tās pamata balstītu lēmumu, par kuriem tirgiem (1-3 tirgus) uzņēmumam ir jāveic padziļināta izpēte, lai labāk izprastu tirgus potenciālu. Priekšizpētē visbiežāk pielietotā metode ir “deskresearch”, kuras ietvaros tiek vākta un sistemātiski apkopota pieejamā informācija. Informācija ir salīdzinoši viegli un vienkārši pieejama publiskā vidē. Šī informācija var būt likumdošana, statistikas dati, jau veikti pētījumi u.c. Pētījumu iespējams veikt saviem spēkiem, nav nepieciešamas īpašas zināšanas vai iemaņas. Nav papildus izdevumu vai tie ir salīdzinoši nelieli.
Apkopojot informāciju par dažādiem tirgus aspektiem, uzņēmums meklē atbildes uz trīs būtiskākajiem jautājumiem:
– cik pievilcīgs uzņēmumam ir katrs no eksporta tirgiem?
– cik efektīvi uzņēmums var konkurēt šajā tirgū?
– kāpēc uzņēmums vēlas ieiet tieši šajos tirgos?
Rezultātā tiek pieņemts lēmums, vai būs nepieciešama padziļinātāka tirgus izpēte.

Author's comment
Work pack:
GREAT DEAL buying in a pack your savings −5,48 €
Work pack Nr. 1327969
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register