Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
3,99 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:346177
 
Author:
Evaluation:
Published: 26.04.2013.
Language: Latvian
Level: Secondary school
Literature: n/a
References: Not used
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
1.  Vispārīgs raksturojums    3
2.  Dabas resursi    4
3.  Ražošana, eksports imports, tirdzniecība    8
4.  Unikāls produkts    12
5.  Ievērojams pasaules līmeņa uzņēmums    14
5.1.  „Hame”    14
Extract

ATTIECĪBAS AR LATVIJU
Čehija kļuvusi par vienu no visaktīvākajām Latvijas sadarbības partnerēm ne vien Viduseiropā, bet visā kontinentā. Mūsu vēstniecības darba galvenā prioritāte 2000. gadā bijusi Čehijas atbalsta veicināšana Latvijas dalībai NATO un sadarbība Eiropas Savienības (ES) politikas jautājumos. Taču svarīgu vietu vēstniecības darbā ieņēma arī ekonomiskā dimensija. Vēstniecība ir gandarīta, ka mūsu aktivitātes sadarbībā ar Latvijas Ārlietu ministriju, Latvijas Attīstības aģentūru, Čehijas Rūpniecības un tirdzniecības ministriju un Čehijas Ārējās tirdzniecības organizāciju "Czech Trade" tālāk sekmējušas arī Latvijas un Čehijas ekonomisko sadarbību. No lielākajiem projektiem minami Latvijas uzņēmēju katalogu prezentācija ar četrdesmit viena mūsu uzņēmuma piedalīšanos un biznesa forums, kas notika oktobrī Latvijas ārlietu ministra oficiālās vizītes laikā Prāgā. Latvijas eksports uz Čehiju šogad jau pirmajā pusgadā bija pieaudzis par 67 procentiem, bet imports no Čehijas - par 13 procentiem. Tātad tirdznieciski ekonomiskās attiecības uzrāda dinamiku un tām ir liels attīstības potenciāls arī investīciju piesaistē. Pašlaik mūsu vēstniecība piedalās ļoti svarīgā Latvijas un Čehijas Tūrisma līguma sagatavošanā, ko paredzēts parakstīt nākamgad, kad Latviju apmeklēs Čehijas reģionālās attīstības ministrs. Ceram, ka ministru pavadīs liela čehu tūrisma firmu vadītāju grupa, kura varēs tuvāk iepazīties ar Latviju, lai tad plašāk reklamētu pašu acīm skatīto. Mūsu vēstniecība 1999.gadā sagatavoja arī lielu Latvijas tūrisma prezentāciju ar 81 Čehijas tūrisma firmas piedalīšanos. Jāsaka, ka Čehijā atkal ir interese ceļot uz Latviju.

UNIKĀLS PRODUKTS
Valsts, kura mīl ALU.
Čehijā alus simbolizē trīs lielas lietas vienlaikus – politiku, reliģiju un kultu – un piedevām vēl nozīmē mūžīgu strīdu par to, kas tad īsti ir labāks – pilzenietis vai budveizers. Šīs ir tikai divas no populārākajām alus šķirnēm, taču gandrīz katrā Čehijas ciemā top savs īpašais alus, par kuru tā cienītāji ceļas un krīt, un aizstāv, cik vien jaudas. Līdz ar to alum strīdiņos un domu apmaiņā pirmā vieta ir nodrošināta. Taču tā nebūt nav vienīgā pirmā vieta, ja runājam par čehu alu. Katrs Čehija iedzīvotājs gadā izdzer vidēji 163 litrus alus un šajā ziņā ieņem pirmo vietu pasaulē, turklāt šim daudzumam piemīt tendence gandrīz vai katru gadu palielināties.

Work pack:
GREAT DEAL buying in a pack your savings −6,98 €
Work pack Nr. 1331915
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register