Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
4,49 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:347723
 
Author:
Evaluation:
Published: 14.06.2011.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 5 units
References: Used
Time period viewed: 2000 - 2010 years
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
1.  Uzņēmuma ārējās vides analīze un uzņēmuma SIA „MaxFun” apraksts    4
1.1.  Uzņēmuma ārējās vides analīze    4
1.2.  Uzņēmuma SIA „MaxFun” apraksts    6
1.3.  Uzņēmuma SIA „MaxFun” finanšu datu analīze    9
1.4.  Uzņēmuma SIA „MaxFun” iekšējās vides analīze    10
1.5.  Uzņēmuma SIA „MaxFun” SVID analīze    11
2.  Analītiskā daļa    13
2.1.  Iekšējā komunikācija    13
3.  Praktiskā daļa    18
3.1.  Ieteikumi problēmas risināšanai    18
  SECINĀJUMI UN PRIEKŠLIKUMI    20
  Bibliogrāfiskais saraksts    21
  Pielikumi    22
Extract

SECINĀJUMI UN PRIEKŠLIKUMI
Izstrādājot prakses atskaiti autore nonāca pie šādiem secinājumiem:
1. Uzņēmumā ir pietiekami labs komunikācijas līmenis, gan darbinieku saskarsmē, gan ar konsultantiem, gan klientiem.
2. Iekšējās komunikācijas problēma pastāv uzņēmumā „MaxFun”, jo bieži paši darbinieki nav uzzinājuši jaunākos jaunumus par Tupperware produkciju.
3. Lojāls darbinieks un darba devējs ir jebkura uzņēmuma svarīgākais elements. Svarīga ir arī darbinieku, ne tikai vadības komunicētība, kas savā starpā ir ļoti cieši saistītas, jo tikai savā starpā komunicējoši organizācijas darbinieki spēj radīt labus darba „augļus’’ un nodrošināt patīkamu darba vidi.
4. Uzņēmuma vadība ir pietiekami informējusi darbiniekus par to lai sadarbībā ar klientiem un sadarbības partneriem tiktu ievērotas visās ētikas normas, gan iekšējā, gan ārējā komunikācijā. Uzņēmumam nav labi izstrādāta informācijas aprites sistēma, darbinieki ar novēlošanos saņem informāciju par uzņēmuma jaunumiem un aktivitātēm.
5. Uzņēmuma vadība ir pienācīgi informēta par problēmām, ja tādas ir radušās darbinieku vidū, līdz ar to darbinieku informētība ir pietiekama un organizācijai tas draudus nerada.

Balstoties uz secinājumiem, tika izvirzīti sekojoši priekšlikumi:
1. Vadītājam ir nepieciešams sakārtot un pilnveidot informācijas apriti uzņēmumā, tas veicinās darbinieku darba kvalitāti. Tādēļ nepieciešams rīkot informatīvās sapulces katru nedēļu, lai tiktu uzzināta jaunākā informācija.
2. Vadītājam jāvelta lielāks laiks individuālajām vai neformālajām sarunām.
3. Ja uzņēmuma iekšienē valdīs veiksmīga komunikācija, tas nodrošinās arī veiksmīgu ārējo komunikāciju, kas ir ļoti svarīga veiksmīga biznesa attīstībai
4. Vadītājam vajag izveidot intraneta mājas lapu, lai tiktu aktīvāk izrunātas visas problēmas un visas neskaidrības.
5. Darbiniekam rodas uzreiz kāda problēma griezties pie vadības un prasīt padomu vai palīdzību.

Author's comment
Work pack:
GREAT DEAL buying in a pack your savings −7,98 €
Work pack Nr. 1315902
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register