Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
6,49 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:351722
 
Author:
Evaluation:
Published: 18.06.2008.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 22 units
References: Not used
Time period viewed: 20th century (1900 A.D. to 1999 A.D.
2000 - 2010 years
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  Ievads    4
1.  Marketinga taktisko lēmumu pieņemšana    5
1.1.  Preču sortiments    5
1.2.  Cenu veidošana    5
1.3.  Reklāmas būtība    6
2.  A/s ”Laima” darbības vēsture    9
3.  Mārketinga makrovide un mikrovide    11
3.1.  Makrovide    11
3.2.  Mikrovide    13
3.3.  Kvalitāte    15
3.4.  Konkurence    15
3.5.  Attīstības perspektīvas    16
4.  A/s ”Laima” SVID analīze    18
5.  A/s ”Laima”- veiksmīgā mārketinga paraugs    19
5.1.  Laimas produkcijas sortiments    21
5.2.  Aptaujas rezultāti    22
  Secinājumi    24
  Izmantotā literatūra    27
  Pielikums    28
Extract

Kā bērnības sapņi, kā jaunības eliksīrs smaržo šokolāde un sekojot šīs smaržas vilinājumam mēs nonākam vienā no „vissaldākajiem” uzņēmumiem Latvijā A/s „Laima”. Par cik šis uzņēmums ir viens no populārākajiem Latvijā un man ir tieša saistība ar to, es tajā strādāju – a/s „Laima” meitas uzņēmumā „Saldumu tirdzniecība” un mani, kā topošo uzņēmēju, interesē viss, kas notiek šajā uzņēmumā.
Termins mārketings parādījās 19. un 20. gadsimta mijā un burtiskā nozīmē izskaidrojams kā tirgus darbība, darbs ar tirgu.
Sava kursa darba izstrādāšanai izvēlējos izpētīt a/s ”Laima” darbību pēdējos gados.
”Laima” ir jau uzņēmums ar stāžu, kuram ir bijuši gan pacēluma, gan krituma posmi un tas darbojas kopš 1870. gada. Uzņēmuma darbība ilgst jau gandrīz 136. gadus turēdamās pie principa ražot vienīgi augstvērtīgu preci, tā visā tautā guva lielu atzinību, izskaužot no tirgus mazvērtīgos ražojumus, pārspēdama ar savu ražojumu kvalitāti pat pazīstamus ārzemju izstrādājumus. ”Laima” nes Latvijas vārdu arī Baltijā un Pasaulē, tādās valstīs kā Vācija, Zviedrija, Krievija u.c.. 2004.gadā eksporta apjoms sastāda 45% no kopējā apgrozījuma, prioritārajās valstīs apjomi palielinājušies Igaunijā par 70% un Lietuvā pat par 90%!…

Author's comment
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register