Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
11,49 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:354982
 
Evaluation:
Published: 25.05.2012.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 28 units
References: Used
Time period viewed: 2000 - 2010 years
2011 - 2015 years
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  IEVADS    4
1.  Uzņēmuma SIA „MAXIMA Latvija” vispārīgs raksturojums    6
1.1.  Uzņēmuma vēsture    7
1.2.  Uzņēmuma misija, vīzija, stratēģija    8
1.3.  Uzņēmuma mērķis un uzdevums    9
1.4.  Uzņēmuma darbību regulējošie dokumenti    9
2.  Uzņēmuma SIA „MAXIMA Latvija” struktūra    10
2.1.  Organizatoriskā struktūra    10
2.2.  Centralizācijas un decentralizācijas ietekme uz lēmumu pieņemšanu    13
3.  Personāla vadīšana uzņēmumā SIA „MAXIMA Latvija”    15
3.1.  Personāla plānošana    15
3.2.  Personāla meklēšana un atlase    16
3.3.  Personāla pieņemšana darbā    19
3.4.  Personāla izglītošana    20
3.5.  Personāla struktūra 2010gadā    21
3.6.  Personāla kvalitatīvais un kvantitatīvais raksturojums 2010.gadā    22
3.6.1.  Motivācija    22
3.6.2.  Darba samaksa    24
3.6.3.  Darba algas aprēķins    25
3.7.  Darba tiesiskās attiecības, to regulējums    26
3.7.1.  Darba līguma saturs, veidi, noslēgšanas kārtība    26
3.7.2.  Darba laiks, darba aizsardzība    27
4.  Darba organizācija uzņēmumā SIA „MAXIMA Latvija”    28
5.  Mārketinga mikro - un makro vides faktoru ietekme uz uzņēmuma SIA „MAXIMA Latvija” darbību    30
5.1.  Būtiskāko uzņēmuma darbību ietekmējošo faktoru noteikšana un analīze    30
5.1.1.  Makro vides analīze    30
5.1.1.1.  Demogrāfiskie un sociālekonomiskie faktori    31
5.1.1.2.  Politiskie faktori    32
5.1.1.3.  Kultūras un izglītības faktori    32
5.1.1.4.  Tehnoloģiskie faktori    33
5.1.2.  Mikro vides analīze    33
5.1.2.1.  Konkurenti    33
5.1.2.2.  Starpnieki    35
5.1.2.3.  Pircēji    36
5.1.2.4.  Piegādātāji    37
5.2.  SIA „MAXIMA Latvija” SVID analīze    38
6.  Tirgus segmentācija    39
7.  Mārketinga kompleksa elementu raksturojums uzņēmumā SIA „MAXIMA Latvija”    41
7.1.  Prece    41
7.2.  Cenu politika    47
7.3.  Vieta tirgū    49
7.4.  Virzīšanas tirgū stratēģija    51
8.  Preču sagāde, uzglabāšana un realizācija SIA „MAXIMA Latvija”    52
9.  Mārketinga informācijas sistēma SIA „MAXIMA Latvija”    53
10.  Mārketinga kompleksa plānošana uzņēmumā SIA „MAXIMA Latvija”    57
11.  Kvalitātes vadība SIA „MAXIMA Latvija”    59
12.  Inventarizācija uzņēmumā SIA „MAXIMA Latvija”    60
13.  Uzņēmuma SIA „MAXIMA Latvija” pārskata gada analīze    61
14.  Uzņēmuma SIA „MAXIMA Latvija” finansiālo rādītāju analīze    66
  SECINĀJUMI UN PRIEKŠLIKUMI    71
  IZMANTOTĀS LITERATŪRAS UN AVOTU SARAKSTS    73
Extract

Uzņēmējdarbība mūsu valstī ir ne tikai daudzu cilvēku nodarbošanās un ienākumu avots, bet arī dzīvesveids. Sākt uzņēmējdarbību nav viegli. Būs jāpārvar daudzi un dažādi šķēršļi, būs jārisina dažādas problēmas. Lai gūtu sekmes uzņēmējdarbībā, tā jāmācās. Jāpārzina vispārējie saimnieciskie principi un uzņēmējdarbības vide, savas uzņēmējdarbības tiesiskā bāze - tiesības, pienākumi, atbildības apjoms. Labi jāapgūst izraudzītās uzņēmējdarbības sfēras specifika. Tirgus ekonomikas apstākļos uzņēmuma darbības efektivitāte zināmā mērā ir atkarīga no tā, kur tas ir izvietots, cik patiesi uzņēmuma vadība paredz tā attīstības tuvāko un tālāko perspektīvu, tas ir, izstrādā uzņēmuma attīstības plānu. Galvenā uzņēmējdarbības priekšrocība ir tā, ka pareizi izstrādāts plāns parāda sabiedrības attīstības perspektīvu, palīdz rast atbildi uz uzņēmējam vissvarīgāko jautājumu: vai ir vērts ieguldīt līdzekļus uzņēmējdarbībā, vai tā nesīs ienākumus, kas segs visus izdevumus un vai būs peļņa. Jebkura uzņēmējdarbība sākas ar ideju un iespējamo šīs idejas īstenojumu. Uzsākot uzņēmējdarbību, uzņēmuma dibinātājs, nenoliedzot ienākumu gūšanas avotu, pirmkārt, vēlējās darīt darbu, kas viņu patiesi interesē un kas viņam padodas vislabāk. Naudas pelnīšanu viņš noteikti neuzskata kā primāro personīgo biznesa mērķi, jo ienākumus var gūt arī strādājot kādā iestādē vai organizācijā, vai kāda cita darba devēja pakļautībā un neuzņemties nekādu risku. Uzņēmējs ir tas, pēc autora domām, kurš pats plāno un organizē ražošanu, īsteno iespēju gūt ienākumus, kā arī rīkojas ar iegūtajiem ienākumiem no savas darbības. Uzņēmējs savā darbībā nodrošina personiskā izdevīguma un sabiedriskā labuma nepieciešamo kombināciju ar mērķi iegūt peļņu. …

Author's comment
Work pack:
GREAT DEAL buying in a pack your savings −8,48 €
Work pack Nr. 1375111
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register