Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
3,49 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:356853
 
Author:
Evaluation:
Published: 24.03.2011.
Language: Latvian
Level: Secondary school
Literature: 6 units
References: Used
Time period viewed: 2000 - 2010 years
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  Ievads   
1.  Teorētiskā daļa   
1.1.  Faktori, kas ietekmē pircēju izvēli   
2.  Praktiskais pētījums   
2.1.  Anketas analīze   
  Secinājumi   
Extract

Teorētiskā daļa
Cilvēku vajadzības ir bezgalīgas, resursi to apmierināšanai – ierobežoti, tāpēc cilvēks izvēlēsies tās preces, kas spēs sagādāt vislielāko apmierinājumu viņa finanšu iespēju robežās.[1.,109]

Preces kvalitāte
Preces attīstības procesā ražotājs tai izvēlas tādu kvalitātes līmeni, kas varētu nostiprināt viņa pozīcijas mērķtirgū. Tāpēc kvalitāte ir viens no līdzekļiem cīņā par pircēju. [1.,131-132]

Iesaiņojums
Iesaiņojums pievērš pircēja uzmanību, rada lielu iespaidu par ražotāju. Katram uzņēmumam ir svarīgi izvēlēties savu preču zīmi, jo arī tā ir viens no preces individuālā raksturojuma elementiem.[1.,133]

Cena
Cenas nozīme uzņēmējdarbībā ir liela. No vienas puses – jebkurš indivīds, ģimene, uzņēmums un valsts kā pircējs vēlētos pēc iespējas zemākas cenas, bet, no otras puses, kā pārdevējs - pēc iespējas augstākas.[1.,139].…

Author's comment
Work pack:
GREAT DEAL buying in a pack your savings −5,98 €
Work pack Nr. 1361095
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register