Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
2,49 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:361629
 
Author:
Evaluation:
Published: 14.04.2009.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: n/a
References: Used
Extract

Pozīcija trigū ir stabils produkta īpašību, labumu un uzņēmuma tēls pircēja uztverē, salīdzinoši ar konkurentu piedāvājumu.
Produkta pozīciju nostiprināšana-tādu mārketinga pasākumu īstenošana, kuri noved pircēju pie stabilām domām par produkta neatšaubāmām priekšrocībām konkrētajā tirgū.
Pastāv vismaz 5 pozīcija,kas jānostiprina ar mārketinga pāsakumiem:
1.produkta specifisko īpašību, īpatnību pozīcija;
2.pircēju īpašo vajadzību apmierināšanas, īpašu patēriņa problēmu risināšanas pozīcijas;
3.pozīcija attiecībā uz patērētāju kategorijām;
4.pozīcija pret konkurentiem;
5.produkta klases pozīcija.
Stratēģija produkta pozīcijas nostiprināšanai tirgū.
Produkta tirgus pozīcijas nostiprināšanas stratēģija iekļauj:
produkta iespējamo konkurētspējīgo priekšrocību noteikšanu;
produkta konkurētspējīgo priekšrocību īstenošanu.
Konkurētspējīgās priekšrocības tirgū var būt saistītas ar mārketinga darbību dažādību:
produkta diferencēšana (dažādas īpašības, īpatnības, dizains, sortiments u.c.).…

Author's comment
Work pack:
GREAT DEAL buying in a pack your savings −3,98 €
Work pack Nr. 1125256
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register