Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
3,49 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:373750
 
Author:
Evaluation:
Published: 26.03.2018.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: n/a
References: Used
Time period viewed: 2011 - 2015 years
Extract

Inovatīvā mārketinga īpatnības
Mārketings fokusējas uz patērētāju vajadzībām, tādējādi tam vajadzētu sākties ar patērētāju pieprasījuma analīzi un mēģinājumu radīt vērtību, nodrošinot produktus un pakalpojumus, kas apmierina šo pieprasījumu.
Inovatīvais mārketings ietver tirgus tendenču un iespēju identificēšanu, nepieciešamo jauno produktu un pakalpojumu prasību noteikšanu, un šo produktu un pakalpojumu popularizēšanu un izplatīšanu.
Inovatīvā mārketinga koncepcija ir pamats mārketinga dienestam, tirgus izpētei un uzņēmuma konkurentu stratēģijas meklējumiem. Pirmā līmeņa uzdevums mārketinga apakšvienībām inovāciju meklējumu sākumā ir tirgus izpēte: noieta līmenis un konkurence, pircēja uzvedība un tā priekšrocību dinamika, konkurējošo produktu esība un jaunievedumu iespējamā nostiprināšanās tirgū.
Inovatīvā mārketinga galvenās sastāvdaļas ir operatīvais mārketings un stratēģiskais mārketings. …

Author's comment
Work pack:
GREAT DEAL buying in a pack your savings −6,48 €
Work pack Nr. 1365585
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register