Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
3,49 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:385881
 
Author:
Evaluation:
Published: 26.02.2009.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: n/a
References: Used
Extract

Inovatīvā mārketinga īpatnības.
Marketinga ražošanas produkcijas procedūra labi izstrādāta gan teorijā, gan praksē. Inovatīvā mārketinga mērķim jābūt precizētam ar zinātniski – tehniskas produkcijas uzskaiti , kā arī no tās puses, ka inovācija ir specifiska prece.
Pētnieki izcēla sekojošas inovatīvā mārketinga īpatnības1:
Starp zinātniski – tehniskas produkcijas izstrādes un pielietošanas laikā dažreiz eksistē liels laika intervāls, gala rezultāts no tas izmantošanas pilnā mērā var būt tikai nākotnē. Nākotnē gala produkta konkurētspēja ir atkarīga no pareizas pētīšanas izvēles tajā laikā, kad produkts izstrādājas. Tātad mārketinga jauninājumu sistēmā svarīgu vietu aizņem tehnoloģiska prognozēšana, kuras rezultāti būs redzami nākotnē.
Tā kā zinātniski – tehniskās darbības produkts ir daļa no gala produkta, tas nozīme, ka produkts nevar būt efektīvs bez tirgus izpētes. Vajadzētu kārtīgi izpētīt tirgus ar visām izmaiņām gan sākumā, gan pašā galā. Mārketingam jāiekļauj gan informācijas vākšanu, gan analīzi par patērētāju vidi.…

Author's comment
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register