Pirmajā mēnesī radītu uzņēmuma produkta „seju”. Mums tā būtu maza vardīte pamperos, jo vardītēm ir ļoti svarīgi lai āda nebūtu sausa. Otrajā mēnesī tiktu informēti mazumtirgotāji par šāda produkta nākšanu apritē, ar mērķi, ka mazumtirgotāji sāks pasūtīt preci, lai viņi būtu pirmie, kuriem ir šī prece. Paralēli tiks veidot arī interneta mājas lapa, jo kad sāktos reklāmas kampaņas, lai ja rodas vēlme uzzināt kādu informāciju tā būtu pieejama.
3. mēnesī tiktu sākta „ķircinošās” reklāmas kampaņa. Žurnālā „Mans Mazais” tiktu ievietota neliela reklāma. Reklāmā tiktu attēlota šī mazā vardīte, kura teiktu „Es jūtos slikti..”, bet kādēļ, tas nebūtu pateikts... reklāmas apakšā būtu norādīta mājas lapa – ar mērķi, ja potenciālais klients ziņkārības vadīts ieies šajā interneta mājas lapās un izlasīs „Atbildi uzzināsi pēc (laika atskaite)”, tas radīs ieinteresētību un tas paliks atmiņā. …