Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
21,48 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:400300
 
Evaluation:
Published: 11.07.2013.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 67 units
References: Used
Time period viewed: 2000 - 2010 years
2011 - 2015 years
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  Anotācija    2
  Annotation    3
  Saturs    4
  Ievads    5
1.nodaļa.  Konkurences un konkurētspējas teorētiskais pamatojums    7
1.1.  Konkurences jēdziens un tās veidi    7
1.2.  Konkurētspējas būtība    11
1.3.  Konkurences un konkurētspējas analīzes metodes    14
1.3.1.  svid analīze    14
1.3.2.  Iekšējo un ārējo faktoru novērtējuma matrica    16
1.3.3.  M.Portera konkurences piecu spēku modelis    18
1.4.  Uzņēmuma konkurētspējīgās priekšrocības kā pamats konkurētspējas nodrošināšanai    21
1.4.1.  Vrio modelis    22
1.5.  Stratēģijas jēdziens un tās teorētiskie izstrādes apsekti    23
1.5.1.  Svid matricas stratēģijas veidi    25
1.5.3.  I.Ansofa izaugsmes stratēģiju veidi    29
2.nodaļa.  “air france – klm” darbības un tirgus raksturojums    31
2.1.  Avioindustrijas tirgus analīze    31
2.2.  Air france – klm darbības raksturojums    33
2.3.  Air france – klm finansiālo rādītāju analīze    36
3.nodaļa.  Air france – klm konkurētspējas analīze un novērtējums    43
3.1.  Air france – klm konkurentu raksturojums    43
3.2.  Konkurences analīze    44
3.2.1.  Air france – klm popularitāte un salīdzinošā analīze ar amr un iag    44
3.2.2.  Air france – klm iekšējās un ārējās vides analīze    49
3.2.3.  Air france – klm konkurences piecu spēku modelis    54
3.2.4.  Air france – klm konkurētspējīgā priekšrocība    56
3.3.  Stratēģiskie priekšlikumi    57
  Secinājumi un priekšlikumi    60
  Izmantotās informācijas avotu saraksts    63
Extract

SECINĀJUMI UN PRIEKŠLIKUMI
Bakalaura darba mērķis ir izpildīts un darba gaitā ir veikta pilnvērtīga Air France – KLM konkurētspējas analīze, atklājot tās stiprās puses un iespējas, kā arī norādot uz vājajām pusēm un draudiem, kā rezultātā bija iespējams noteikt iespējamos attīstības virzienus. Savukārt darba sākumā izvirzītā hipotēze – Air France KLM esošā konkurētspējas politika ir efektīva un tā nodrošina kompānijas līdera pozīcijas gaisa transporta sfērā – ir noraidīta, jo aviokompānija šobrīd nav līdera pozīcijās gaisa satiksmes sfērā.

SECINĀJUMI:
1. Konkurence ir galvenais stimuls attīstīt ražošanu un pakalpojumus. Jo augstāka ir uzņēmuma konkurētspēja, jo lielāku tirgus daļu uzņēmumam iespējams iegūt. Uzņēmuma konkurētspējas cīņa notiek trīs aspektos – cenu, kvalitātes un apkalpošanas konkurētspēja.
2. Konkurētspējas pētīšanas pamatā ir iekšējo un ārējo faktoru analīze.
3. Avioindustriju pārvalda trīs lielākās pasažieru gaisa pārvadājumu alianses – Star Alliance, SkyTeam un Oneworld, kas sastāda 76,1% lielus tirgus daļu no visas pasažieru gaisa pārvadājumu industrijas. Aviācijas nozarē ir 5,1 miljonu darbavietu un tā nodrošina 365 miljardus eiro jeb 2,4 % no Eiropas IKP.
4. Viens no nozīmīgākajiem ārējiem faktoriem ir aviosabiedrību konsolidācija, kā arī partnerattiecību veidošana savā starpā.
5. Air France – KLM apvienojās 2004.gadā un pēc apvienošanās pasažieru skaits ir pieaudzis aptuveni par 35%. Air France - KLM ir SkyTeam alianses dalībniece, tai pieder 24.6% no kopējās tirgus daļas.
6. Air France – KLM rentabilitātes rādītāji sākot ar 2009.gadu ir bijuši zemi, bet no 2010.gada salīdzinājumā līdz 2012.gadam tie ir pieauguši, tomēr tas nav devis pietiekami lielus ienākumus, tādēļ pēdējos četrus gadus kompānijas bilance ir negatīva un kompānija nav spējīga nosegt parādsaistības.
7. Salīdzinot Air France – KLM rentabilitātes rādītājus ar 2012.gada visas nozares rādītājiem, Air France – KLM uzrāda īpaši sliktu rezultātu. Lai arī pēdējo divu gadu laikā kompānijas rentabilitātes rādītāji ir uzlabojušiem, tomēr uz 2012.gadu kapitāla rentabilitāte uzrāda 33.58% lielu starpību un ilgtermiņa ieguldījumu atdeve – 16.67% lielu starpību, parādot Air France – KLM kā vienu no nepievilcīgākajām aviācijas kompānijām investoriem.
8. Air France KLM misija parāda, ka kompānija koncentrējas uz ilgtspējību un klientu apmierinājumu ieviešot dažādas inovācijas, tajā pašā laikā cenšoties panākt rentablu izaugsmi. Savukārt Air France - KLM vīzija parāda, ka viņi vēlas būt tehnoloģiski visattīstītākā un “gudrākā” aviosabiedrība.

Author's comment
Editor's remarks
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register