Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
8,49 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:403104
 
Author:
Evaluation:
Published: 06.06.2019.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: n/a
References: Not used
Time period viewed: 2016 - 2020 years
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  Kopsavilkums    3
1.  Dati par uzņēmumu    4
2.  Uzņēmuma apraksts    5
3.  Uzņēmuma vadība un nodarbinātās personas    6
4.  Produkta raksturojums    7
4.1.  Auduma izvēle    7
4.2.  Mugursomas    8
4.3.  Pasūtījuma apmaksa, piegādes un atgriešanas politika    10
4.4.  Potenciālā cena    11
5.  Klienti un tirgus situācija    13
5.1.  Modes tendence    13
5.2.  Latvijas sabiedrības attieksme pret ādas izmantošanu    13
5.3.  Patērētāju raksturojums    14
6.  Konkurence    16
7.  Uzņēmuma SVID analīze    17
8.  Noieta veicināšanas pasākumi    18
9.  Finanšu plāns    20
Extract

SIA “KRAFTEN” (turpmāk KRAFTEN) plāno sākt savu darbību 2018.gada februārī un to dibina viena fiziska persona –XXX. Plānotā juridiskā adrese ir K. Valdemāra iela XX, Rīga, LV-1013. Sabiedrības pamatkapitāls ir 2 700,- EUR, kurā ieguldījusi uzņēmuma dibinātāja no saviem uzkrātajiem brīvajiem līdzekļiem.
Biznesa plāna mērķis ir pierādīt uzņēmuma dzīvotspēju. Plāna ietvaros ir tirgus situācijas izpēte, potenciālo klientu un konkurentu definēšana, lai izveidotu mārketinga stratēģiju, kā arī izplānot uzņēmuma finanses un uzņēmuma attīstību, lai prognozētu perspektīvas nākotnē. Biznesa plāna periods no 2018.gada maija līdz 2020.gada maijam.
SIA KRAFTEN pārdod ar rokām gatavotas mugursomas, kur noteicošais ir tradīcijas – ne tikai zināšanas, kas nodotas meistariem paaudzēs, bet arī izvēlotie materiāli, kuri apstrādāti pēc senām tradīcijām. Vienkārša un izturīga soma, perfekta ik dienas lietošanai braucot ar riteni, apmeklējot studijas vai vienkāršai pastaigai pilsētā un pie dabas. KRAFTEN piedāvā saviem klientiem arī iespēju pasūtīt savu somu dizainu.
Uzņēmums par mērķa tirgu izvirza sievietes ar vidēji augstiem ienākumiem, vecuma grupā no 25 līdz 30 gadiem, kuras vēlas kvalitatīvas, ar rokām darinātas īstas ādas somas.
Latvijas tirgū pašlaik nav neviens uzņēmums, kas nodarbotos tikai ar mugursomu ražošanu un pārdošanu. Toties ir vairāki vietējie un ārzemju zīmoli, kuri nodarbojas ar dažādu somu pārdošanu, tai skaitā mugursomu. Pēc produktu cenas, zīmola atpazīstamības, kvalitātes un piedāvātā apjoma somu tirgū Latvijā, var iedalīt četrās lielās grupās.
Darba organizēšanu, pasūtījuma apstrādi un darba izpildes kontroli veiks KRAFTEN īpašniece XXX. Grāmatvedības pakalpojums uzņēmums pirks no ārpakalpojumu uzņēmuma XXX. Uzņēmumā sākotnēji darbosies divi ādas izstrādājuma apstrādes meistari, kuriem šajā amatā ir bagātīga pieredze, kā arī vēlamā kvalifikācijas šajā jomā. Sākotnēji somas tiek ražotas personīgo meistaro esošajās darbnīcās.…

Author's comment
Editor's remarks
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register