Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
3,99 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:403825
 
Evaluation:
Published: 24.05.2012.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: n/a
References: Not used
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
1.  SIA „X” cenu politikas mērķi    3
2.  SIA „X” cenu politikas vide, cenu veidošanas    7
3.  SIA „X” atsevišķu piedāvāto pakalpojumu pieprasījuma elastība    9
4.  SIA „X” cenu veidošanas metodes    12
5.  SIA „X” cenu veidošanās taktika un stratēģija    14
Extract

Sabiedrība ar ierobežotu atbildību (turpmāk – SIA) “X” ir transporta pakalpojumu uzņēmums, kas piedāvā limuzīnu un ekskluzīvu automobiļu nomu.
Latvijā ir transporta pakalpojumu uzņēmumi, kuri nodarbojas ar automašīnu nomu, bet nav daudz tādu uzņēmumu, kas piedāvā tieši ekskluzīvo automašīnu nomu. Līdz ar to šis uzņēmums piedāvā klientiem transporta pakalpojumus, izmantojot dārgas un prestižas automašīnas. Latvijā faktiski šim uzņēmumam nav lielas konkurences. Turklāt klientam ir iespēja nomāt automašīnu kopā ar šoferi.
Cenu veidošanas faktorus iedala iekšējos un ārējos. Galvenie iekšējie faktori ir:
uzņēmuma mērķi;
uzņēmuma darbības stratēģija;
uzņēmuma izmaksas;
uzņēmuma organizācija.
Galvenie ārējie faktori ir šādi:
tirgus tipi pēc konkurences kritērija;
pieprasījuma elastīgums;
normatīvie akti un valsts politika;
pārējie faktori.…

Author's comment
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register