Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
4,49 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:410495
 
Author:
Evaluation:
Published: 26.02.2015.
Language: Latvian
Level: Secondary school
Literature: n/a
References: Not used
Time period viewed: 2011 - 2015 years
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  Kopsavilkums    3
1.  Uzņēmums,produkts,pakalpojums    4
1.1.  Uzņēmuma apraksts    4
1.2.  Biznesa koncepcijas apraksts    4
1.3.  Pakalpojumu apraksts    5
1.4.  Ienākšana tirgū un attīstība    6
2.  Tirgus pētījums un analīze    7
2.1.  Klientu segmentācija    7
2.2.  Tirgus lielums un tendences    7
2.3.  Konkurence    8
3.  Mārketings    9
3.1.  Mārketinga stratēģija    9
3.2.  Cena,cenu politika    9
3.3.  Pārdošanas taktika    10
3.4.  Servisu garantijas    11
3.5.  Reklāma    11
3.6.  Piegādes,loģistika    11
4.  Cilvēku resursu menedžments    12
4.1.  Valde    12
4.2.  Darbinieki un atalgojums    12
5.  Riski,problēmas    13
6.  Finanšu plāns    14
6.1.  Paredzamās investīcijas    14
6.2.  Peļņas un zaudējumu aprēķins    14
6.3.  Naudas plūsmas aprēķins    14
6.4.  Bilance,Budžets    14
6.5.  Izmaksu kontrole    14
7.  Attīstības plāns    15
Extract

Kopsavilkums
Biznesa plāns tiek veidots uzņēmumam SIA”PIPARKŪKA”.Uzņēmums nodarbojas ar preču pārdošanu un pakalpojumu sniegšanu- paštaisītu piparkūku cepšanu un māksliniecisku noformēšanu pēc pasūtījuma,kā arī jau gatavu noformētu piparkūku pārdošanu.Uzņēmumā ražotie piparkūku izstrādājumi ļoti labi iederēsies dažādos pasākumos-korporatīvos vakaros,jubilejās,svētkos,kā arī individuāli dāvanā,vai arī vienkārši priekam.Uzņēmumā darboja pieci cilvēki ,tajā skaitā konditors un mākslinieki ar profesionālu izglītību,firma atrodas Valdemāra ielā 106/108.
Uzņēmuma mērķi ir ražot kvalitatīvas,paštaisītas piparkūkas ar pievienoto māksliniecisko vērtību,attīstīt paštaisītu piparkūku ražošanu Latvijā-paštaisītu lietu popularitāti un attīstīt uzņēmumu,ieguldot daļu peļņas materiālos un tehniskajās ierīcēs.SIA”PIPARKŪKA” plāno iegūt plašu klientu loku Latvijā,piedalīties piparkūku tirdziņos un izstādēs,iegūt brenda atpazīstamību Latvijā.
Uzņēmumam ir diezgan plaša mērķauditorija,kas atvieglo SIA”PIPARKŪKA” ekonomisko attīstību.Konkurentu tirgū nav daudz,tomēr ir daži lieli uzņēmumi,kuri plaši ražo konditorejas izstrādājumus,tajā skaitā arī piparkūkas,kas varētu traucēt klientu ieinteresētībai tieši paštaisītu produktu pirkšanā.Uzņēmumam ir mārketinga plāns,kurš ir atkarīgs no klientu daudzuma un peļņas,SIA”PIPARKŪKA” plāno izvietot reklāmu presē un internetā,veidot personīgo logotipu,kā arī aktīvi attīstīt uzņēmuma popularitāti draugu un paziņu lokā.
Firmai ir arī daži riski un problēmas,kuras uzņēmums centīsies novērst,jau iepriekš izdomājot problēmu risinājumus.

Author's comment
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register