Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
6,49 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:411622
 
Author:
Evaluation:
Published: 11.07.2008.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 11 units
References: Not used
Time period viewed: 2000 - 2010 years
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
1.  Ievads    3
2.  Darba tirgus Latvijā    4
3.  Bezdarbs Latvijā    6
4.  Kas raksturo profesionālās darbības nozares, kurās augsts speciālistu pieprasījuma līmenis?.    7
5.  Darba samaksa    9
7.  Jauniešu profesionālā izvēle (kas to ietekmē un kā tā ietekmē “darba tirgu”?)    13
8.  Kādas specialitātes izvēlas studēt jaunieši?    16
9.  Motivācija    17
10.  A.Maslova. D.Makklellanda, F. Hercberga motivācijas teoriju pamattēzes    18
12.  Ieteikumi pārdošanas personāla motivācijai    20
13.  Atšķirības starp augstāku un zemāku darba motivāciju    22
14.  Materiālā un nemateriālā atalgojuma veidu izplatība Latvijā    23
16.  Secinājumi    31
17.  Izmantotā literatūra    32
  Pielikums    33
Extract

Kas liek cilvēkiem intensīvi virzīties uz mērķi? Kas mudina sacensties un uzvarēt? Kādēļ daži cilvēki, cenšoties gūt izcilus panākumus, ilgstoši spēj izturēt lielas grūtības, turpretī citi spēj darīt tikai to, kas ātri un viegli atmaksājas? Un galvenais- kas motivē cilvēkus darīt to, ko viņi dara?
Motivācija un emocijas ir savstarpēji saistīti jēdzieni; gan motivācija, gan emocijas pamudina mūs rīkoties, taču katra savā veidā. Motivācija rodas kā reakcija uz vajadzībām, kuras ir motivācijas pamatā. Motivācija aktivizē izturēšanos un virza to pretī mērķiem, kurus sasniedzot vajadzības tiek apmierinātas.
Tas, cik lielā mērā un kur cilvēks izmanto savus resursus, talantus, atkarīgs no viņa motivācijas - viņa vēlmēm, prasībām un vajadzībām. Motivāciju veido divi galvenie faktori, viens ir iepriekšējo norišu virkne, kas liek indivīdam darboties, iespaido uzvedību un ko nosauc par nepieciešamību (instinkts, dzinulis), otrs ir mērķis, kas mums jāsasniedz, atalgojums, ko mēs saņemsim.
Visbiežāk augstākā līmeņa vadītāji izvirza sev mērķi – viņu vadītā uzņēmuma peļņa, panākumi, izaugsme un reputācija ilgstošā periodā. Lai sasniegtu šo mērķi vadība lieto šādus resursus: cilvēku darbs, kapitāls un dabas resursi. Mūsdienās par vissvarīgāko strauji kļūst cilvēkresursi un cilvēku zināšanu kapitāls. Lai veiksmīgi izmantotu šo dārgo resursu un sasniegtu savus mērķus, vadībai ir jāzina un jāmāk tādas lietas kā plānošana, organizēšana, darbinieku motivēšana, deleģēšana un kontrole. Veiksmīgi atlasīti, izglītoti un kompetenti darbinieki neapšaubāmi paaugstina uzņēmuma konkurētspēju un ir viena no garantijām panākumiem sīvā konkurencē. Lai panāktu, ka darbinieki strādā Jūsu labā ar pilnu atdevi, ir nepieciešams viņus pareizi motivēt.
Šī zinātniski pētnieciskā darba mērķis ir noskaidrot, vai cilvēki ir motivēti strādāt efektīgi, cik liela nozīme ir motivācijai un, kā darba devējs motivē savus darbiniekus. Lai sasniegtu šos mērķus, man jānoskaidro, kuri ir tie noteicošie faktori, kas motivē darbiniekus strādāt mērķtiecīgi, kā arī, noskaidrot, vai darbinieki ir apmierināti ar pašreizējo darba drošību, apstākļiem un darba algu. Darba izstrādāšanas uzdevumos ietilpst jēdzienu interpretācija, pētījuma metožu izvēle un pamatošana, anketas un intervijas izstrāde, anketēšana un intervēšana, rezultātu apkopošana, rezultātu interpretācija un secinājumi.…

Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register