Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
0,99 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:411938
 
Author:
Evaluation:
Published: 18.05.2007.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: n/a
References: Not used
Extract

Konkurence- cīņa starp preču ražotājiem par izdevīgākiem preču ražošanas un realizācijas apstākļiem, iespēju gūt lielāku peļņu.
Pilnīga konkurence- apstākļos darbojas pieprasījuma un piedāvājuma likumi.
Tirgū darbojas daudz pircēju un pārdevēju, neviens indivīds nevar ietekmēt situāciju tirgū.
Pārdošanai tiek piedāvātas identiskas preces vai pakalpojumi.
Neviens no pircējiem vai pārdevējiem par tirgu nezin vairāk kā citi.
Gan pircēji, gan pārdevēji pēc vēlēšanās var atstāt tirgu.
Monopolistiskā konkurence- gadījumā ir daudz vienreizīgu preču. Pastāv tirgū ar daudziem pārdevējiem, kuri piedāvā līdzīgas, bet ne identiskas preces:
Vienlaikus var darboties daudzas firmas, arī mazās firmas.
Nav ierobežojumi jaunu firmu dibināšanai.
Unikālajām precēm ir tikai viens pārdevējs.
Liels uzsvars tiek likts un reklāmu.
Konkurence ir saistīta ar ražošanas regulēšanu, tiek meklētas iespējas ražot jaunas preces ar jaunām atšķirīgām īpašībām.…

Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register