-
Preču piegāde
Business Plans17 Economics, Marketing, Advertising, Business
Nr. | Chapter | Page. |
KOPSAVILKUMS | 3 | |
1. | UZŅĒMUMA APRAKSTS | 4 |
2. | PAKALPOJUMA RAKSTUROJUMS | 5 |
3. | TIRGUS UN NOZARES RAKSTUROJUMS | 6 |
3.1. | Informācijas par tirgu | 6 |
3.2. | Konkurentu novērtējums | 7 |
4. | MĀRKETINGA PLĀNS | 9 |
4.1. | Cenu veidošana | 9 |
4.2. | Preces virzīšana tirgū | 9 |
4.3. | Mērķtirgus raksturojums | 10 |
5. | UZŅĒMUMA DARBĪBA | 12 |
5.1. | Uzņēmuma SVID analīze | 13 |
6. | VADĪBA UN PERSONĀLS | 14 |
7. | RISKA FAKTORU RAKSTUROJUMS | 16 |
8. | FINANŠU PLĀNS | 18 |
8.1. | Finanšu analīze | 19 |
PIELIKUMS | 21 |
Kopsavilkums
Biznesa plāns ir veidots ar mērķi izveidot uzņēmumu, kurš piegādās dažāda vecuma maksātspējīgiem cilvēkiem viņu pasūtītās preces mājās Liepājā un tās apkārtnē. Uzņēmums tiktu reģistrēts kā SIA „PPLUA” un plāno sākt darbību ar 2012. gada 1. septembri. Uzņēmumu dibinātu un vadītu tā īpašnieks, kuram būtu pieejamas sākumkapitāls.
Biznesa plāns ir izveidots ar ļoti oriģinālu un unikālu ideju Liepājā, jo Liepājā un tās apkārtnē šī niša ir brīva. Tas nozīmē, ka uzņēmumam nebūtu tiešo konkurentu, kas uzņēmumam dod iespēju nedalīt klientus ar kādu citu uzņēmumu, kas piedāvā tādus pašus pakalpojumus. Tomēr uzņēmumam ir 6 konkurējošas sabiedriskās ēdināšanas iestādes, kas piedāvā ēdienu pasūtīšanu mājās. Konkurējošie uzņēmumi piedāvā tikai savas ēdināšanas iestādes gatavoto ēdienu un piegādāt to tikai Liepājas robežās, kas ļauj mums iegūt klientus arī ārpus Liepājas. Pārsvarā šo sabiedrisko ēdināšanas iestāžu piegādes cena svārstās no 0,00 - 1,00 Ls. Uzņēmuma pakalpojuma cenu veidotu pasūtītā produkta cena, 1 Ls un 0,20 Ls par katru nobraukto km. Salīdzinoši ar konkurējošajiem uzņēmumiem, mūsu uzņēmuma piedāvātais klāsts būs ļoti plašs, jo klients varētu veikt pasūtījumus no Liepājas populārākajiem pārtikas veikaliem, aptiekam un uzņēmuma plānotajiem sadarbības partneriem. Uzņēmums plāno izmantot vienu no mūsdienas uzņēmējdarbības veiksmes atslēgām - sadarbību. Uzņēmums sadarbību piedāvātu ēdnīcām, bāriem, kafejnīcām, restorāniem un veikaliem. Izmantojot mūsu uzņēmuma pakalpojumus, uzņēmums piegādātu sadarbības partneru produktus cilvēkiem mājās. Šī sadarbība gan mūsu uzņēmumam, gan sadarbības partneriem dotu papildus pelņu, klientus un reklāmu. Tā kā daudziem šāda veida uzņēmumiem nav tāds pakalpojums kā piegāde uz mājām, tas dod iespēju iegūt vairākus sadarbības partnerus.
Pakalpojuma norise būtu tāda, ka klients veiktu pasūtījumu pa telefonu, to pieņem vadītājs (kurš var būt arī īpašnieks) un tālāk organizē preces piegādi, šoferis iegūst vajadzīgo preci un nogādā to uz norādīto vietu.
Uzņēmumam attīstoties un finansēm augot, tiktu pieņemti papildus darbinieki un iepirktas populārākas preces jau iepriekš.
Uzņēmuma izaugsme ir plānota jau otrajā gadā, kad cilvēki būs uzzinājuši par uzņēmuma sniegtajiem pakalpojumiem, būs izveidojusies sadarbība ar partneriem un uzņēmuma sniegtais pakalpojums būs kļuvis pieprasīts. Līdz ar to augs klientu skaits un uzlabosies finansiālā situācija. Šis uzņēmums atvieglos Liepājas un tās apkārtnē dzīvojošajiem klientiem iepirkšanos un ļaus uzņēmumam ilgi darboties šajā sfēra, kā arī gūt peļņu.
…
Biznesa plāns par preču piegādi,viss sīki un precīzi izreķināts,darbs dabuja 9 prezentācijas un gramatikas dēļ.
- Ekspeditori
-
Preču piegāde
Business Plans17 Economics, Marketing, Advertising, Business
- SIA "Stila zīmes"
-
You can quickly add any paper to your favourite. Cool!SIA "Stila zīmes"
Business Plans for secondary school20
-
Ekspeditori
Business Plans for secondary school14
-
SIA "Verums"
Business Plans for secondary school17
-
SIA "Vegi"
Business Plans for secondary school20
-
Alternatīvo sporta preču veikals
Business Plans for secondary school9