Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
6,49 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:431663
 
Evaluation:
Published: 15.01.2013.
Language: Latvian
Level: Secondary school
Literature: n/a
References: Not used
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
1.  Kopsavilkums    4
2.  Uzņēmuma juridiskais statuss    5
2.1.  Uzņēmuma nosaukums un juridiskais statuss    5
2.2.  Dibināšanas vēsture    5
2.3.  Uzņēmuma mērķi    5
2.4.  Uzņēmuma vajadzības    6
2.5.  Uzņēmuma atrašanās vieta    6
3.  Pakalpojuma raksturojums    7
3.1.  Esošās tehnikas un pamatlīdzekļi    7
3.2.  Piedāvātie pakalpojumi    8
3.3.  Uzņēmuma priekšrocības    9
3.4.  Uzņēmuma trūkumi    9
3.5.  Sadarbības partneri    9
4.  Uzņēmuma vadība un personāls    10
4.1.  Darbinieki    10
4.2.  Darbinieku atalgojumi    11
4.3.  Uzņēmuma struktūra    12
4.4.  Konkurentu raksturojums    12
4.5.  Darbinieku pakļautības shēma    13
5.  Tirgus analīze    14
5.1.  Tirgus raksturojums    14
5.2.  Kā negatīvie faktori    14
5.3.  Kā pozitīvie faktori nosaukti    14
6.  Mārketinga stratēģija    15
6.1.  Reklāma    15
6.2.  Cenu politika    15
7.  Risks un problēmas    16
7.1.  Riska faktoru analīze    16
8.  Finansu informācija    17
8.1.  Naudas plūsmas plāns    17
8.2.  Cenu veidošana    17
9.  Peļņas un zaudējuma pārskats    18
10.  Secinājumi un priekšlikumi    19
11.  Pielikums    20
Extract

8. Finansu informācija
8.1. Cenu veidošana
Aprēķinot cenu katram piedāvātajam ēdienam un dzērienam, vispirms tiks veikta kalkulācija. Taču, sastādot biznesa plānu, nav iespējams precīzi noteikt, cik daudz cenā iekļaujama darbinieku alga, komunālie maksājumi, amortizācija, ar uzņēmuma izveidošanu saistītie izdevumi.
Šādos uzņēmumos cenu noteikšanā pieņemts, ka, saskaitot visas izmaksas, tām tiek uzrēķināts 100 % uzcenojums. Tāpēc, konsultējoties ar analoģisku uzņēmumu vadītājiem darbības sākumā tiks aprēķinātas pašizmaksas, kurām tad arī tiks rēķināts 100% uzcenojums Lai uzņēmums strādātu veiksmīgi un ar peļņu, tad vidējais apgrozījums mēnesī būtu ~ Ls 150,00 – 200,00. Ziemā to būs ļoti grūti sasniegt, bet vasarā, izmantojot visas papildus tirdzniecības iespējas, varētu būt arī lielāks apgrozījums, kas nosegtu ziemas mazāko apgrozījumu.

8.2. Naudas plūsmas plāns
Naudas plūsmas pārskatā tiek reģistrēta jebkura bankas kontā un kasē ienākošā un izejošā nauda neatkarīgi no tās izcelsmes avota. Naudas plūsmas aprēķins ļauj prognozēt uzņēmuma stabilai attīstībai nepieciešamo naudas daudzumu, ņemot vērā naudas kustības fizisko laiku. Uzņēmuma ritmiskai darbībai ir nepieciešama nauda katru dienu, lai veiktu ikdienas maksājumus. Tāpēc svarīgi plānot un kontrolēt arī naudas kustību uzņēmumā.
Aprēķinātā peļņa ir saimnieciskās darbības rezultāts, bet aprēķinā neņem vērā reālo naudas kustību laikā. Tāpēc aprēķinātā peļņa un naudas daudzums, kas atrodas uzņēmuma rīcībā, nav viens un tas pats. Var rasties situācijas, kad uzņēmuma peļņa ir liela, bet skaidras naudas daudzums uzņēmumā ir nepietiekošs vai otrādi.
Bez iepriekš minētajiem izdevumiem uzņēmuma darbības gaitā jāplāno arī pastāvīgās izmaksas, tas ir maksa par komunālajiem pakalpojumiem, darba samaksa, nodokļu samaksa un citi izdevumi.

Author's comment
Work pack:
GREAT DEAL buying in a pack your savings −6,98 €
Work pack Nr. 1328459
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register