-
Biznesa plāns viesnīcai
Nr. | Chapter | Page. |
1. | Kopsavilkums | 4 |
2. | Uzņēmuma juridiskais statuss | 5 |
2.1. | Uzņēmuma nosaukums un juridiskais statuss | 5 |
2.2. | Dibināšanas vēsture | 5 |
2.3. | Uzņēmuma mērķi | 5 |
2.4. | Uzņēmuma vajadzības | 6 |
2.5. | Uzņēmuma atrašanās vieta | 6 |
3. | Pakalpojuma raksturojums | 7 |
3.1. | Esošās tehnikas un pamatlīdzekļi | 7 |
3.2. | Piedāvātie pakalpojumi | 8 |
3.3. | Uzņēmuma priekšrocības | 9 |
3.4. | Uzņēmuma trūkumi | 9 |
3.5. | Sadarbības partneri | 9 |
4. | Uzņēmuma vadība un personāls | 10 |
4.1. | Darbinieki | 10 |
4.2. | Darbinieku atalgojumi | 11 |
4.3. | Uzņēmuma struktūra | 12 |
4.4. | Konkurentu raksturojums | 12 |
4.5. | Darbinieku pakļautības shēma | 13 |
5. | Tirgus analīze | 14 |
5.1. | Tirgus raksturojums | 14 |
5.2. | Kā negatīvie faktori | 14 |
5.3. | Kā pozitīvie faktori nosaukti | 14 |
6. | Mārketinga stratēģija | 15 |
6.1. | Reklāma | 15 |
6.2. | Cenu politika | 15 |
7. | Risks un problēmas | 16 |
7.1. | Riska faktoru analīze | 16 |
8. | Finansu informācija | 17 |
8.1. | Naudas plūsmas plāns | 17 |
8.2. | Cenu veidošana | 17 |
9. | Peļņas un zaudējuma pārskats | 18 |
10. | Secinājumi un priekšlikumi | 19 |
11. | Pielikums | 20 |
8. Finansu informācija
8.1. Cenu veidošana
Aprēķinot cenu katram piedāvātajam ēdienam un dzērienam, vispirms tiks veikta kalkulācija. Taču, sastādot biznesa plānu, nav iespējams precīzi noteikt, cik daudz cenā iekļaujama darbinieku alga, komunālie maksājumi, amortizācija, ar uzņēmuma izveidošanu saistītie izdevumi.
Šādos uzņēmumos cenu noteikšanā pieņemts, ka, saskaitot visas izmaksas, tām tiek uzrēķināts 100 % uzcenojums. Tāpēc, konsultējoties ar analoģisku uzņēmumu vadītājiem darbības sākumā tiks aprēķinātas pašizmaksas, kurām tad arī tiks rēķināts 100% uzcenojums Lai uzņēmums strādātu veiksmīgi un ar peļņu, tad vidējais apgrozījums mēnesī būtu ~ Ls 150,00 – 200,00. Ziemā to būs ļoti grūti sasniegt, bet vasarā, izmantojot visas papildus tirdzniecības iespējas, varētu būt arī lielāks apgrozījums, kas nosegtu ziemas mazāko apgrozījumu.
8.2. Naudas plūsmas plāns
Naudas plūsmas pārskatā tiek reģistrēta jebkura bankas kontā un kasē ienākošā un izejošā nauda neatkarīgi no tās izcelsmes avota. Naudas plūsmas aprēķins ļauj prognozēt uzņēmuma stabilai attīstībai nepieciešamo naudas daudzumu, ņemot vērā naudas kustības fizisko laiku. Uzņēmuma ritmiskai darbībai ir nepieciešama nauda katru dienu, lai veiktu ikdienas maksājumus. Tāpēc svarīgi plānot un kontrolēt arī naudas kustību uzņēmumā.
Aprēķinātā peļņa ir saimnieciskās darbības rezultāts, bet aprēķinā neņem vērā reālo naudas kustību laikā. Tāpēc aprēķinātā peļņa un naudas daudzums, kas atrodas uzņēmuma rīcībā, nav viens un tas pats. Var rasties situācijas, kad uzņēmuma peļņa ir liela, bet skaidras naudas daudzums uzņēmumā ir nepietiekošs vai otrādi.
Bez iepriekš minētajiem izdevumiem uzņēmuma darbības gaitā jāplāno arī pastāvīgās izmaksas, tas ir maksa par komunālajiem pakalpojumiem, darba samaksa, nodokļu samaksa un citi izdevumi.
…
biznesa plans viesnicai 1. Kopsavilkums........................................................................................................................... 4 2. Uzņēmuma juridiskais statuss................................................................................................... 5 2.1. Uzņēmuma nosaukums un juridiskais statuss.................................................................... 5 2.2. Dibināšanas vēsture............................................................................................................ 5 2.3. Uzņēmuma mērķi............................................................................................................... 5 2.4. Uzņēmuma vajadzības....................................................................................................... 6 2.5. Uzņēmuma atrašanās vieta................................................................................................. 6 3. Pakalpojuma raksturojums........................................................................................................ 7 3.1. Esošās tehnikas un pamatlīdzekļi....................................................................................... 7 3.2. Piedāvātie pakalpojumi...................................................................................................... 8 3.3. Uzņēmuma priekšrocības................................................................................................... 9 3.4. Uzņēmuma trūkumi............................................................................................................ 9 3.5. Sadarbības partneri............................................................................................................. 9 4. Uzņēmuma vadība un personāls.............................................................................................. 10 4.1. Darbinieki......................................................................................................................... 10 4.2. Darbinieku atalgojumi...................................................................................................... 11 4.3. Uzņēmuma struktūra........................................................................................................ 12 4.4. Konkurentu raksturojums................................................................................................. 12 4.5. Darbinieku pakļautības shēma.......................................................................................... 13 5. Tirgus analīze.......................................................................................................................... 14 5.1. Tirgus raksturojums.......................................................................................................... 14 5.2. Kā negatīvie faktori.......................................................................................................... 14 5.3. Kā pozitīvie faktori nosaukti............................................................................................ 14 6. Mārketinga stratēģija............................................................................................................... 15 6.1. Reklāma............................................................................................................................ 15 6.2. Cenu politika.................................................................................................................... 15 7. Risks un problēmas................................................................................................................. 16 7.1. Riska faktoru analīze........................................................................................................ 16 8. Finansu informācija................................................................................................................. 17 8.1. Naudas plūsmas plāns...................................................................................................... 17 8.2. Cenu veidošana................................................................................................................ 17 9. Peļņas un zaudējuma pārskats................................................................................................ 18 10. Secinājumi un priekšlikumi.................................................................................................... 19 11. Pielikums................................................................................................................................ 20 11.1. Izcenojums..................................................................................................................... 20 11.2. Ēdienkarte...................................................................................................................... 21 11.3. Kredīta atmaksas grafiks................................................................................................ 22 11.4. Plānoto kapitālieguldījumu aprēķins.............................................................................. 23 11.5. Ieņēmumi........................................................................................................................ 24 11.6. Izdevumi......................................................................................................................... 25
- Biznesa plāns
-
Biznesa plāns
Business Plans9 Marketing, Advertising, Tourism, Traveling, Business
- Biznesa plāns viesnīcai
-
You can quickly add any paper to your favourite. Cool!Biznesa plāns
Business Plans for secondary school6
-
Biznesa plāns
Business Plans for secondary school9
-
Biznesa plāns
Business Plans for secondary school20
-
Biznesa plāns "Sikspārnis"
Business Plans for secondary school13
-
Biznesa plāns pēc vienkāršotās formas
Business Plans for secondary school7