Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
6,99 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:434353
 
Evaluation:
Published: 09.01.2012.
Language: Latvian
Level: Secondary school
Literature: n/a
References: Not used
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
1.  SIA „LIDO” Uzņēmuma vēsture    3
2.  Uzņēmuma darbības virzieni, īpašuma forma, tās raksturojums    5
3.  Uzņēmuma organizatoriskā struktūra    6
4.  Realizācijas daļas pārvaldes struktūra, tas nodaļas uzdevumi, darba organizācija, saistība ar citām uzņēmuma nodaļām    8
5.  Sadarbības veidi ar klientiem    9
6.  Elektroniska saziņa ar klientu, kas jāievēro rakstot e-vēstuli. Pasūtījumu pieņemšana, apstrāde    11
7.  Noliktavu veidu raksturojums uzņēmumā, to funkciju raksturojums    12
8.  Preču noliktavu aprīkojums un preču izvietojums    15
9.  Preču transportēšanas veidi, preču uzglabāšanas apstākļu raksturojums    16
10.  Preces cenu veidošanās mehānisms, pieprasījuma ietekme uz cenu    17
11.  Cenu politikas (stratēģiju) raksturojums uzņēmumā dažādām precēm    19
12.  Preču sortimenta apraksts pa grupām (īpašības, funkcijas )    20
13.  Preces iesaiņojums    22
14.  Jaunāko produktu raksturojums un to ieviešanas metodes tirgū    24
15.  Preces dzīves cikls    27
16.  Preču zīmes    30
17.  Preču zīmju nozīme    31
18.  Preču zīmes vadīšanas stratēģijas    32
19.  Sadales kanālu veids uzņēmumā „Lido”    33
20.  Sadales kanālu izveles ietekmējošie faktori    35
21.  Mazumtirdzniecības veikalu raksturojums    36
22.  Pakalpojumu veidi pircējiem mazumtirdzniecība    38
23.  Preču izvietojums mazumtirdzniecībā    39
24.  Pircēju apkalpošanas serviss    40
25.  Tirgus izpēte    41
28.  Preču virzīšanas metodes tirgū    44
27.  Dažāzu akciju organizēšana    46
28.  Tiešās pārdošanas procesa posmu apraksts un nozīme klientu pārliecināšanā    47
29.  Raksturot uzņēmuma pielietojamās preču virzīšanas metodes, secinājumi    49
Extract

=Mikrovide :
To ietekmē konkurenti, klientu bāze, piegādātāji, starpnieki. Tā ietekme uzņēmuma ir pozitīva, jo klienti ir apmierināti ar produkciju / sniegtajiem pakalpojumiem, ka arī patreiz konkurentu firmai nav , jo īpašais eksterjers un interjers ko sniedz firma LIDO, citiem ēdināšanas uzņēmumu ar tādu specifiku Rīgā nav.

Makrovide:
To ietekmē ekonomiskā, tiesiskā, politiskā un demogrāfiskā vide, kultūrvide, ekoloģiskā vide, ka arī zinātnes un tehnoloģiju vide. Makrovides faktori attiecas uz visiem uzņēmumiem; šos faktorus zināmā mērā var ietekmēt, bet tie praktiski nav kontrolējami.
Makrovide ļoti ietekmē uzņēmuma darbību. Tagad visiem ražotājiem Latvijā ir diezgan grūti. Latvijā ir ir samērā liels bezdarbs, tas arī ļoti ietekmē darbību, jo, ja cilvēkiem nav naudas, viņi nevar atļauties nopirkt «Lido» desu, peļmenus, pastēti un citus «Lido» produktus, jo tie ir dārgi salidzinājumā ar citu ražotāju produkciju. Nodokļi visvairāk ietekmē uzņēmuma darbību. Jo no 2010. gada 1. janvāra Latvijā ir jauni nodokļi, kas vēl apgrūtina dzīvi visiem uzņēmējiem. Nodokļu politika Latvijā uzņēmumiem ir diezgan nelabvēlīga, jo tagad ražotājiem ir diezgan grūti pārdod savas preces tādā apjomā, lai segtu visas izmaksas un atmaksātu visus nodokļus, kas tagad ir vēl vairāk un nakotnē, iespējams, ka tie būs vēl un vēl vairāk. Tāpēc uzņēmēji bankrotē vai samazina strādnieku skaitu, tas veido bezdarba pieaugumu valstī. Latvijā komercdarbībai ir diezgan laba infrastrukrūra. Ir liels banku skaits, kas var palīdzēt, kā arī ceļi atrodas ļoti laba stavoklī. …

Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register