-
Prakses atskaite uzņēmumā "LIDO"
Practice Reports41 Economics, Marketing, Advertising, Business
Nr. | Chapter | Page. |
1. | SIA „LIDO” Uzņēmuma vēsture | 3 |
2. | Uzņēmuma darbības virzieni, īpašuma forma, tās raksturojums | 5 |
3. | Uzņēmuma organizatoriskā struktūra | 6 |
4. | Realizācijas daļas pārvaldes struktūra, tas nodaļas uzdevumi, darba organizācija, saistība ar citām uzņēmuma nodaļām | 8 |
5. | Sadarbības veidi ar klientiem | 9 |
6. | Elektroniska saziņa ar klientu, kas jāievēro rakstot e-vēstuli. Pasūtījumu pieņemšana, apstrāde | 11 |
7. | Noliktavu veidu raksturojums uzņēmumā, to funkciju raksturojums | 12 |
8. | Preču noliktavu aprīkojums un preču izvietojums | 15 |
9. | Preču transportēšanas veidi, preču uzglabāšanas apstākļu raksturojums | 16 |
10. | Preces cenu veidošanās mehānisms, pieprasījuma ietekme uz cenu | 17 |
11. | Cenu politikas (stratēģiju) raksturojums uzņēmumā dažādām precēm | 19 |
12. | Preču sortimenta apraksts pa grupām (īpašības, funkcijas ) | 20 |
13. | Preces iesaiņojums | 22 |
14. | Jaunāko produktu raksturojums un to ieviešanas metodes tirgū | 24 |
15. | Preces dzīves cikls | 27 |
16. | Preču zīmes | 30 |
17. | Preču zīmju nozīme | 31 |
18. | Preču zīmes vadīšanas stratēģijas | 32 |
19. | Sadales kanālu veids uzņēmumā „Lido” | 33 |
20. | Sadales kanālu izveles ietekmējošie faktori | 35 |
21. | Mazumtirdzniecības veikalu raksturojums | 36 |
22. | Pakalpojumu veidi pircējiem mazumtirdzniecība | 38 |
23. | Preču izvietojums mazumtirdzniecībā | 39 |
24. | Pircēju apkalpošanas serviss | 40 |
25. | Tirgus izpēte | 41 |
28. | Preču virzīšanas metodes tirgū | 44 |
27. | Dažāzu akciju organizēšana | 46 |
28. | Tiešās pārdošanas procesa posmu apraksts un nozīme klientu pārliecināšanā | 47 |
29. | Raksturot uzņēmuma pielietojamās preču virzīšanas metodes, secinājumi | 49 |
=Mikrovide :
To ietekmē konkurenti, klientu bāze, piegādātāji, starpnieki. Tā ietekme uzņēmuma ir pozitīva, jo klienti ir apmierināti ar produkciju / sniegtajiem pakalpojumiem, ka arī patreiz konkurentu firmai nav , jo īpašais eksterjers un interjers ko sniedz firma LIDO, citiem ēdināšanas uzņēmumu ar tādu specifiku Rīgā nav.
Makrovide:
To ietekmē ekonomiskā, tiesiskā, politiskā un demogrāfiskā vide, kultūrvide, ekoloģiskā vide, ka arī zinātnes un tehnoloģiju vide. Makrovides faktori attiecas uz visiem uzņēmumiem; šos faktorus zināmā mērā var ietekmēt, bet tie praktiski nav kontrolējami.
Makrovide ļoti ietekmē uzņēmuma darbību. Tagad visiem ražotājiem Latvijā ir diezgan grūti. Latvijā ir ir samērā liels bezdarbs, tas arī ļoti ietekmē darbību, jo, ja cilvēkiem nav naudas, viņi nevar atļauties nopirkt «Lido» desu, peļmenus, pastēti un citus «Lido» produktus, jo tie ir dārgi salidzinājumā ar citu ražotāju produkciju. Nodokļi visvairāk ietekmē uzņēmuma darbību. Jo no 2010. gada 1. janvāra Latvijā ir jauni nodokļi, kas vēl apgrūtina dzīvi visiem uzņēmējiem. Nodokļu politika Latvijā uzņēmumiem ir diezgan nelabvēlīga, jo tagad ražotājiem ir diezgan grūti pārdod savas preces tādā apjomā, lai segtu visas izmaksas un atmaksātu visus nodokļus, kas tagad ir vēl vairāk un nakotnē, iespējams, ka tie būs vēl un vēl vairāk. Tāpēc uzņēmēji bankrotē vai samazina strādnieku skaitu, tas veido bezdarba pieaugumu valstī. Latvijā komercdarbībai ir diezgan laba infrastrukrūra. Ir liels banku skaits, kas var palīdzēt, kā arī ceļi atrodas ļoti laba stavoklī. …
- Prakses atskaite finanšu grāmatvedībā
-
Prakses atskaite par darbu uzņēmumā "Lauku celtnieks"
Practice Reports6 Construction and construction works, Business
-
Prakses atskaite uzņēmumā "LIDO"
Practice Reports41 Economics, Marketing, Advertising, Business
-
You can quickly add any paper to your favourite. Cool!Prakses atskaite par darbu uzņēmumā "Lauku celtnieks"
Practice Reports for secondary school6
-
Prakses atskaite finanšu grāmatvedībā
Practice Reports for secondary school47
-
Prakses atskaite AS "Latvijas balzams"
Practice Reports for secondary school11
Evaluated! -
Prakses atskaite mārketingā
Practice Reports for secondary school8
-
Prakses atskaite SIA "Saules rasa"
Practice Reports for secondary school14