Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
5,49 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:434527
 
Author:
Evaluation:
Published: 08.01.2009.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 6 units
References: Used
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  ANOTĀCIJA    2
  ANNOTATION    3
  IEVADS    4
1.  ZĪMOLA BŪTĪBA    5
1.1.  Zīmola jēdziens    5
1.2.  Zīmola izveide    7
1.3.  Zīmola identitātes sistēmas veidošana    10
1.4.  Zīmola atpazīstamības veicināšana    12
1.5.  Zīmola vadīšanas process    13
2.  ZĪMOLA ANALĪZE    15
2.1.  Zīmola ietekme    15
2.2.  Ieguvumi no zīmola    16
2.3.  Zīmola spēks    17
2.4.  Pazīstamu zīmolu maiņa    21
2.5.  Latvijā mīlētākie zīmoli top 50    24
  SECINĀJUMI    27
  IZMANTOTO INFORMĀCIJAS AVOTU SARAKSTS    28
Extract

Kas ir zīmols? Kāpēc tas ir tik svarīgs? Prece – tas ir tas, ko pārdod, zīmols – tas ir tas, ko pērk. Tas ir kaut kas unikāls un pievilcīgs, un ir daļa no uzņēmuma tirdzniecības zīmes. Jāņem vērā, ka cilvēki visbiežāk zīmolus uztver savu personīgo vērtību līmenī, tieši tāpēc organizācijas zīmolus veido tā, lai tie ietilptu pēc iespējas lielākas auditorijas vērtību lokā. Zīmola mērķis ir nodot vēstījumu lietotājam jeb potenciālajam lietotājam par kādu noteiktu produktu vai pakalpojumu. Šim vēstījumam jābūt vienkāršam, saturīgam, it īpaši tādēļ, ka mums ik dienas nākas saskarties ar simtiem līdzīgu vēstījumu par dažādiem produktiem.
Zīmola būtība ir radīt labāko produktu cilvēku prātos. Tas ietver gan racionālos elementus, kvalitāti, drošību, u.c., gan arī emocionālus aspektus – asociācijas, kas rodas, cilvēkiem šo zīmolu iegādājoties un lietojot. Līdz ar to zīmola veidošanu var lielā mērā uzskatīt par emocionālā produkta veidošanu.
Mūsdienu organizācijā zīmols nosaka visu uzņēmuma darbības stratēģiju, un tostarp – produkta izstrādes stratēģiju. Zīmola misija un vīzijas atrodas organizācijas biznesa modeļa virsotnē. Visas darbības, kas ir vērstas uz zīmola vērtības palielināšanu, nosacīti ir iespējams apvienot divos savstarpēji saistītos procesos – zīmola veidošanā un zīmola vadīšanā. Lai uzņēmums veiksmīgi attīstītu produkta stratēģijas izstrādi, paralēli jāveic zīmola stratēģijas izstrāde.…

Author's comment
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register