Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
21,48 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:439363
 
Author:
Evaluation:
Published: 19.09.2012.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 25 units
References: Used
Time period viewed: 2011 - 2015 years
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  Ievads    6
1.  Organizācijas iekšējā komunikācija    9
1.1.  Iekšējās komunikācijas modeļi    11
1.2.  Iekšējās komunikācijas virzieni, mērķi un veidi    15
1.3.  Iekšējās komunikācijas instrumenti    18
1.4.  Vadības loma iekšējās komunikācijas veidošanā    21
2.  Darbinieku lojalitātes pilnveidošanas iespējas uzņēmumā    23
2.1.  Lojalitātes jēdziens un būtība    23
2.2.  Darbinieku lojalitātes nozīme organizācijai    25
2.3.  Darbinieku lojalitātes veidošanas metodes un instrumenti    28
3.  SIA „Narvesen Baltija” darbība un iekšējās komunikācijas raksturojums    31
3.1.  SIA „Narvesen Baltija” darbības raksturojums    32
3.2.  SIA “Narvesen Baltija” organizatoriskā struktūra un funkciju sadale    33
3.3.  Pētījuma norise    37
3.4.  SIA “Narvesen Baltija” iekšējās komunikācijas veidošanas principi    38
  Secinājumi    60
  Priekšlikumi    61
  Izmantotās literatūras un avotu saraksts    63
  Pielikumi    65
Extract

Secinājumi
1. SIA „Narvesen Baltija” darbinieku lojalitātes vecināšanā iekšējās komunikācijas instrumenti tiek pielietoti, balstoties uz situāciju.
2. Spriežot pēc pētījuma rezultātiem, darba autore secina, ka darbinieku lojalitātes pakāpe uzņēmumā ir visai augsta un tā lielā mērā balstās uz darbinieku atalgojumu.
3. Darbinieki nav apmierināti ar informāciju, kas tiek saņemta, par sociālajām garantijām, papildus bonusiem. Darbinieki neizprot, kad un kāpēc tiek vai netiek izmaksāti papildus bonusi.
4. Kā viens no motivējošākajiem faktoriem, kas veicinātu lojalitāti uzņēmumā, pēc darbinieku veiktās aptaujas, ir darba apstākļi. Uzņēmumā strādājošie darbinieki ar šo faktoru nav apmierināti, apgalvo, ka izjūt pārāk lielu slodzi, ir pārāk liels pienākumu skaits, līdz ar to darbinieks bieži vien nespēj veikt savus pienākumus kvalitatīvi, noteiktajā laikā.
5. Uzņēmumā tiek pielietoti gan personiskās, gan elektroniskās komunikācijas instrumenti.
6. Pētījuma ietvaros tika konstatēts, ka uzņēmuma darbinieki par galveno komunikācijas instrumentu uzskata e- pastu un intranetu. Liela daļa informācijas, kas ir ievietota uzņēmuma iekšējā mājas lapā, ir nesakārtota, nepilnīga, novecojusi.
7. Uzņēmuma darbinieki nav apmierināti ar informācijas apjomu, kas tiek sniegts saistībā ar darbinieku profesionālās izaugsmes, karjeras iespējam uzņēmumā.
8. Diplomdarba ietvaros tika iegūta atbilde uz jautājumu: „Kādi iekšējās komunikācijas instrumenti netiek izmantoti SIA „Narvesen Baltija” darbinieku lojalitātes veidošanā?”, līdz ar to, komunikācijas instrumenti, kuri pastāv, bet netiek efektīvi izmantoti uzņēmuma iekšējā darbībā – maz tiek izmantoti rakstiskās komunikācijas instrumenti, kā arī no personiskās komunikācijas instrumentiem, maz tiek organizētas darbinieku sapulces, semināri.

Priekšlikumi
1. Lai darbinieks justu lielāku apmierinātību ar savu darba atalgojumu, uzņēmumam jāsakārto un aktuālāk jāpielieto bonusu sistēma, lai darbiniekiem tiktu sniegta papildus iespēja saņemt materiālu pateicību. Nepieciešams izveidot konkursu starp darbiniekiem, kam sagatavot stingri noteiktu kritēriju aprakstu, kas dotu iespēju noteikt darbinieku, kurš saņem kādus īpašus bonusus (piemēram, apmaksātas papildus atvaļinājuma dienas).
2. Uzņēmuma vadībai izskatīt iespējas par lielāku darbinieku skaita pieņemšanu darbā uzņēmumā, lai darbinieki pienākumu lielais skaits izlīdzinātos, līdz ar to pieaugtu darba efektivitāte, kvalitāte.
3. Jāsakārto intranetā pieejamā informācija, tā ir jāpapildina, jo šis līdzeklis ir neatņemama uzņēmuma sastāvdaļa, kas ikdienā veic nozīmīgu informatora funkciju uzņēmumā.

Author's comment
Work pack:
GREAT DEAL buying in a pack your savings −42,96 €
Work pack Nr. 1325402
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register