Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
11,49 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:446281
 
Evaluation:
Published: 23.11.2011.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: n/a
References: Not used
Time period viewed: 2000 - 2010 years
Extract

Lielie mazumtirgotāji izveido savu klātbūtni eBay un AMAZON Apvienotās karalistes vietnēm
Apvienotās karalistes mazumtirgotājiem ir neliela pieredze tiešsaistes mazumtirdzniecībā un ierobežota tiešsaistes redzamība, kas ļauj tādām vietnēm kā AMAZON un eBay piekļūt potenciālam piesaistīt jaunus klientu pateicoties lielajai šo vietņu popularitātei. Universālveikals DEBENHAMS atvēra vietni gan AMAZON, gan eBay 2009. gada beigās kā papildinājumu savai DEBENHAMS.COM vietnei, pārdodot ap 1000 produktiem AMAZON un ap 100 – eBay. Mazumtirgotājiem ar attīstītāku tiešsaistes mazumtirdzniecības klātbūtni, piemēram ARGOS un TESCO, izpārdošanas vietņu atvēršana eBay, tiem ļauj tirgot atlaižu preces, kuras tās vairs nevar pārdot savā galvenajā tiešsaistes veikalā.

Multimediju produkti un Lejupielādes joprojām paliek galvenā spraigas konkurences sfēra

Cenu kari tiešsaistes mazumtirdzniecībā par multimediju produktiem
Tiešsaistes mazumtirdzniecības cenu kari starp AMAZON un tādiem galvenajiem pārtikas mazumtirgotājiem kā TESCO Apvienotajā karalistē un WALMART ASV tādās preču grupās kā grāmatas, CD un DVD turpinās padraudēt pārdošanas apjomus multimediju produktu veikalos. Šie faktori veicināja tādu ķēžu bankrotu ka Zawi 2008. gadā un HUGHES & HUGHES Īrijā 2010. gada sākumā. Jāņem vērā, ka fiziskie mazumtirgotāji turpinās attīstīt tiešsaistes mazumtirdzniecības inovācijas, koncentrējoties uz multimediju lejupielādi. Apvienotajā karalistē, HMV ieviesa jaunu tiešsaistes tirdzniecības vietni HMV DIGITAL 2010. jūlijā, pēc 7DIGITAL vietnes pārņemšanas 2009. gadā, dodot tai pieeju vairāk kā 6 miljoniem mūzikas celiņu. Tomēr, ņemot vērā konkurentus, HMV būs grūtības turēties pretī APPLE ITUNES, lai gan ķēde ir izvēlējusies agresīvu stratēģiju piedāvāt zemākas cenas nekā iepriekš minētais.

Digitālās grāmatas: AMAZON pret BARNES & NOBLE ASV
ASV grāmatnīcu ķēde BARNES & NOBLE cer redzēt tiešsaistes mazumtirdzniecības pārdošanas apjomu pieaug par 75%, kas pārsniegtu 1 miljardu dolāru līdz fiskālā gada beigām 2011. gada aprīlī, kas varētu palīdzēt tai kompensēt stagnāciju, kas saistīta par fizisko veikalu veiklumu. Šīs tendences dzinējspēks lielā mērā ir pieaugošā digitālo grāmatu kopijas, konkurējot ar sīvāko sāncensi AMAZON KINDLE, kas piedzīvoja rekordlielu pārdošanas apjomu kāpumu ASV 2009. gada pēdējā ceturksnī.

Digitālo grāmatu lasīšana mobilajos telefonos
Pretēji ASV mazumtirgotājiem, tādas Japānas grāmatnīcas kā KINOKUNIYA koncentrējas uz digitālajām grāmatām, kuras var lasīt mobilajos telefonos un to lasīšanai nav vajadzīgas atsevišķas ierīces, it īpaši manga lasīšanai. Šī tendence arī varētu kļūt populāra ārpus Japānas robežām, ņemot vērā, ka viedtālruņu popularitāte tikai turpina pieaugt.

Tendences dzinējspēki
Multimediju produktu veikalu cieš no plašās izvēles un zemajām cenām, ko piedāvā tiešsaistes mazumtirdzniecība

Ko tas nozīmē mazumtirgotājiem
Daudzi mazumtirgotāji piedāvās lejupielādēt minētā tipa produktus

Author's comment
Work pack:
GREAT DEAL buying in a pack your savings −4,98 €
Work pack Nr. 1247051
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register