Research Papers
Business and Law
Economics
Pircēju rīcības īpatnības patēriņa tirgū ekonomikas krīze...-
Pircēju rīcības īpatnības patēriņa tirgū ekonomikas krīzes situācijā
Research Papers51 Economics, Marketing, Advertising, Psychology
Nr. | Chapter | Page. |
Ievads | 3 | |
1. | Pircēju rīcības patēriņa tirgū teorētiskie aspekti | 5 |
1.1. | Pircēju rīcības modelis un tās veidošanās nosacījumi | 6 |
1.2. | Pircēju rīcības faktoru komplekss | 8 |
1.3. | Pircēju rīcības psiholoģija un motivācija | 16 |
1.4. | Pircēju rīcības pētīšana | 20 |
1.5. | Pirkšanas lēmuma pieņemšanas process patēriņa tirgū | 23 |
2. | Pircēju rīcības pētīšana ekonomikas krīzes situācijā Latvijas patēriņa tirgū | 27 |
2.1. | Patēriņa pircēju rīcības faktori | 27 |
2.2. | Ekonomiska situācija Latvijā kā pircēju rīcības faktors | 31 |
2.3. | Pircēju lēmumu pieņemšana patēriņa tirgū | 33 |
Secinājumi un priekšlikumi | 41 | |
Izmantotās literatūras un avotu saraksts | 44 | |
Pielikumi | 46 |
Darbs ar pircēju - analīze, prognoze, bet patiesībā viņa rīcības kontrole, kura galvenokārt pamatojas uz mārketinga pētījumiem, kurus šajā jomā veic mārketinga speciālisti. Mārketinga pētījumi ir funkcija, kura savieno uzņēmumu vai organizāciju ar pircēju pateicoties informācijai.
Ceļā uz produkta iegādi, pircējam ir virkne posmu, kura beigas nosaka to galīgo lēmumu. Praktiski uz katra no šiem posmiem var ietekmēt uz pircēju, lai piesaistītu viņu savu klientu rindās, zinot kas tieši ietekmē pircēju rīcības lēmumu. Pats galvenais noteikt pircēju rīcības modelī tos faktorus, uz kuriem var ietekmēt, un noskaidrot, kādā veidā var sasniegt precīzu ietekmi.
Kursa darba mērķis ir, pamatojoties uz pircēju rīcības teorētiskajiem aspektiem, izpētīt lēmumu pieņemšanu ekonomikas krīzes laikā, kā arī izstrādāt priekšlikumus kā ietekmēt uz pircējiem un motivēt tos.
Lai sasniegtu kursa darba mērķi, tiks risināti sekojošie uzdevumi:
1.pamatojoties uz literatūru un avotiem, izanalizēt pircēju rīcības īpatnības teorētiskos aspektus;
2.izanalizēt pircēju rīcības faktoru kompleksu mārketinga darbībā teorētiskos aspektus;
3.izanalizēt pircēju rīcības faktorus, akcentējot uzmanību uz to kā valstī iestājusies ekonomiska krīze.
Kursa darbs tiek balstīts uz divām daļām – teorētisko un praktisko. Teorētiskajā daļā tiek aplūkota informācija no dažādiem literatūras avotiem, pēc kuras tiek arī veidota prakstiskā daļa – izpētīt pircēju rīcības īpatnības ekonomikas krīzes laikā patēriņa tirgū.
Lai izsprastu pircēju rīcības īpatnības, pirmajā nodaļā tiek aplūkots pircēju rīcības faktoru komplekss, kā psiholoģija un motivācija ietekmē uz noteiktam vēlmem un vajadzībam, kā arī, kā notiek pirkšanas lēmuma pieņemšanas process.
Kursa darba otrā nodaļa veltīta pētījumam- kā ekonomiska krīze Latvijā ietekmē uz pircēju spējam. Tika veikta aptauja, lai izprastu tautas noskaņu attiecībā uz krīzi, kā arī ka tas atspoguļojas uz pirktspējam (no kādiem produktiem nācas atteikties,vai vienkārši samazināt tēriņus uz tiem).…
Ar tirgus attiecību attīstību un konkurences pastiprināšanos Latvijā pircēju rīcības pētīšana kļūst vēl aktuālāka priekš katra, kas piedalās patēriņa tirgū, kas tieši vai netieši piedāvā savu produktu pircējiem. Pircēju rīcība – zinātne, kas pārsniedz vienkāršu mārketinga jomu. Pircēju nozīmi un veiksmīgu sadarbību ar viņu, pastāvīgi aug priekš katra uzņēmēja, kura bizness eksistē pateicoties tam, ka viņš apmierina pircēju vēlmes un vajadzības. Tomēr, nepieciešamība pēc mērķtirgus zināšanām, prasmes veidot jaunus segmentus un saglabāt jau esošos tirgus aktuāla ne tikai mārketinga speciālistiem. Katrs, kas cenšas iegūt vadošas pozīcijas tirgū pielieto savā darbībā pircēju rīcību vadību.
- Mērķa mārketings Latvijas alus tirgū
-
Pircēju rīcības īpatnības patēriņa tirgū ekonomikas krīzes situācijā
Research Papers51 Economics, Marketing, Advertising, Psychology
- Pircēju uzvedības teorijas
-
You can quickly add any paper to your favourite. Cool!Uzņēmumu produkcijasvirzības tirgū organizēšana
Research Papers for university28
Evaluated! -
Produkta virzīšana tirgū
Research Papers for university20
-
Patērētāja rīcība tirgū
Research Papers for university40
-
Pircēju rīcību tirgū ietekmējošie faktori
Research Papers for university12
-
Uzņēmuma "X" produkcijas virzīšana Latvijas tirgū
Research Papers for university97
Evaluated!