Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
3,99 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:458221
 
Author:
Evaluation:
Published: 06.11.2012.
Language: Latvian
Level: Secondary school
Literature: 1 units
References: Used
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
1.  IEVADS    2
2.  UZŅĒMĒJDARBĪBAS VIDE    3
3.  PATĒRĒTĀJI    4
4.  KONKURENTI    5
5.  MĀRKETINGA PAMATELEMENTI - 4 P    7
5.1.  PRODUKTS    7
5.2.  CENA    7
5.3.  VIETA    8
5.4.  VIRZĪŠANA    8
6.  APTAUJA    9
7.  SECINĀJUMI    10
8.  IZMANTOTĀ LITERATŪRA    11
Extract

Uz jautājumu, kādām sāpēm izmanto produktu, visbiežākā atbilde ir “Pret galvas sāpēm”, ko izvēlējušies 43,6% respondent, otrajā vietā ir atbilde “menstruālajām sāpēm” uz ko atbildēja 19 aptaujāto (aptaujā piedalījās 35 sievietes). Trešā populārākā atbilde ir “zobu sāpes”, ko izvēlējās 13,8% aptaujāto. Jāpiebilst, ka uz šo jautājumu varēja izvēlēties vairākas atbildes.
Uz jautājumu, vai Jūs rekomendētu “Ibumetin” citiem, atbildes mani nedaudz pārsteidza, jo no visiem 37 “Ibumetin” lietotājiem 4 respondenti jeb 8,2% apgalvo, ka noteikti nerekomendētu to citiem.
Ar Ibumetin cenu neapmierināts ir tikai 1 aptaujātais, ar kvalitāti neapmierināti ir 4 aptaujātie, ar pieejamību apmierināti nav 4 respondenti, ar produkta efektivitāti ir 4 neapmierināti respondent, bet ar iepakojumu nav apmierināti 2 aptaujātie. Pārējie ar šiem aspektiem ir vai nu ļoti apmierināti vai apmierināti.
Vissvarīgākais aspekts, kāpēc iegādājas “Ibumetin” ir tā efektivitāte, ko par ļoti svarīgu atdzīst 77,6% aptaujāto, tomēr 6,1 % šis aspects nešķiet svarīgs. Visnesvarīgākais aspects ir iepakojums, tomēr arī tas šķiet ļoti svarīgs 6,1% aptaujāto. Reklāma lielākajai daļai ir nesvarīga (69,4%).

7. SECINĀJUMI
Veicot šo pētījumu, esmu guvusi ļoti daudz informācijas, kas man pašai šķiet interesanta un ir vērts zināt par konkrēto produktu, kuru pati arī lietoju. Ir interesanti uzzināt, ka produkts ir pieprasīts nevis reklāmu iespaidā, bet gan dēļ tā īpašībām-ibuprofēns, kas ir „Ibumetin” galvenā sastāvdaļa, ir vienīgā pagaidām atklātā pretsāpju viela, kurai ir tik viegla panesamība, ka tā ir viena no retajām pretsāpju vielām, ko drīkst lietot arī bērni.
Lai uzņēmums ar savu produkciju spētu noturēties farmācijas tirgū, tam nepārtraukti ir jāuzlabo esošie vai jāpildina piedāvājums ar jauniem, efektīviem un patērētājiem vajadzīgiem produktiem.

Work pack:
GREAT DEAL buying in a pack your savings −4,48 €
Work pack Nr. 1326570
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register