Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
3,99 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:460382
 
Evaluation:
Published: 14.02.2011.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 9 units
References: Not used
Time period viewed: 2000 - 2010 years
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  IEVADS    3
1.  TRANZĪTS LATVIJĀ    5
2.  DZELZCEĻŠ    7
2.1.  Vispārēja informācija    7
2.2.  Dzelzceļa tīkls ar NVS valstīm    9
2.3.  Konteinervilciens „ZUBR”    10
2.4.  Rail Baltica    11
3.  OSTAS    12
3.1.  Rīgas brīvosta    12
3.2.  Panamax tipa kuģi    13
4.  POLITIKA    15
5.  AUTOTRANSPORTS    17
6.  MĒRĶI UN UZDEVUMI    19
  SECINĀJUMI    20
  BIBLIOGRĀFISKAIS SARAKSTS    21
Extract

SECINĀJUMI
Latvija atrodas ļoti izdevīgā ģeogrāfiskā situācijā. Gan starp dienvidiem un ziemeļiem, gan starp austrumiem un rietumiem. Galvenokārt starp austrumiem un rietumiem. Tādējādi Latvija kalpo par logu un tranzīta koridoru tirdzniecībai starp ES un Krievijas, Āzijas, NVS tirgiem.
Ir jāpilnveido dzelzceļa infrastruktūra, jāatjaunina sastāvs un valstij jānovirza lielāks līdzekļu apjoms dzelzceļa attīstībai un uzturēšanai. Latvijai ir vienota dzelzceļa sistēma ar Krieviju un NVS valstīm, respektīvi vienāds sliežu platums, kas izslēdz aizkaves uz dzelzceļa dēļ infrastruktūras un tehnikas neatbilstības.
Latvijā kā galvenie tranzīta stūrakmeņi ir trīs Latvijas lielākās ostas: Liepāja, Ventspils un Rīga. Šīs ostas kalpo kā logi Krievijas un NVS tirgiem uz Eiropu. Ir ieguldīti lieli līdzekļi šo ostu attīstībā, piemēram, no 2009. gada visas ostas var apkalpot „Panamax” tipa kuģus, kuri ir lielākie šāda veida kuģi, kuri var ienākt Baltijas jūrā. Tas ir milzīgs ieguvums. Ja iepriekš lielāki kuģi, kuri tika apkalpoti, sasniedza 35 tūkst. tonnu ietilpību, tad šāda tipa kuģi var sasniegt 82 tūkst. tonnu ietilpību.
Palielināt kravu apjomu liedz diskriminējošie dzelzceļa kravu pārvadājumu tarifi. Lai veicinātu savu ostu attīstību, Maskava vienus tarifus piemēro savām kravām, kas tiek vestas uz Krievijas ostām Baltijas jūras austrumu krastā, bet citus – kravām, kas tālāk tiek vestas pa Latvijas dzelzceļu. Krievijā šie tarifi ir divas reizes zemāki nekā Latvijai un citām valstīm piemērotie. Tas nepašaubāmi ietekmē konkurenci.
Politiskās attiecības starp Latviju un mūsu galvenajiem tranzīta sadarbības partneriem ir samērā ļoti labas. Ar Krieviju Latvijai vienmēr ir bijušas „īpašas” attiecības, tomēr tranzīta pārvadājumu jomā gan Krievija, gan Latvija apzinās, ka viens bez otra šajā gadījumā izdzīvot nevarēs.

Author's comment
Work pack:
GREAT DEAL buying in a pack your savings −6,48 €
Work pack Nr. 1312115
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register