Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
2,49 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:463564
 
Author:
Evaluation:
Published: 25.02.2008.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: n/a
References: Used
Extract

Šodien pastāv ļoti daudz uzņēmumu, firmu, kuru uzdevums ir –apmierināt patērētāju vajadzības un kuru mērķis ir gūt peļņu. Lai izdzīvotu ‘’tirgū’’ katram uzņēmumam ir jādara viss, lai pircēju skaits paliktu arvien lielāks,lai tas vismaz nesamazinātos.Tātad iet runa par konkurenci, kurā ’’uzvar spēcīgākais’’.
Konkurence- ir cīņa starp konkurentiem par visizdevīgākajiem preču pārdošanas un pirkšanas nosacījumiem. Tā ir divu vai vairāku personu vai organizāciju mēģinājumi iegūt vienas un tās pašas preces, pakalpojumus vai ražošanas un finansu resursus.Tātad patērētāji konkurē ar patērētājiem, ražotāji-ar ražotājiem.1
Konkurences veidi:1)pilnīgā konkurence, 2)monopols un monopsons, 3)oligopols un oligopsons, 4) monopolistiskā konkurence.
Kritēriji:1)Iespēja ietekmēt tirgu,t.i.,tirgus cenas, par kurām firma realizē savu produkciju,2)Pārdevēju skaits, kas darbojas tirgū,3)Pircēju skaits tirgū,4)Realizējamās produkcijas veids,5)Nosacījumi iekļūšanai kādā nozarē,6)Ārpuscenas konkurences apmēri.Dažkārt tiek minēts arī septītais kritērijs, t.i.,iespēja saņemt nepieciešamo tirgus un tehnisko informāciju.2
Konkurenci iedala divās lielās grupās:pilnīgā un nepilnīgā konkurence.…

Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register