Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
5,99 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:475671
 
Author:
Evaluation:
Published: 20.09.2016.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 20 units
References: Used
Time period viewed: 2011 - 2015 years
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
1.  ANALĪTISKĀ DAĻA    6
1.1.  Uzņēmuma raksturojums    6
1.2.  Uzņēmuma struktūra    7
1.3.  Uzņēmējdarbības vides ietekmējošie faktori    10
1.4.  SVID analīze    11
1.5.  Konkurentu analīze    12
1.6.  Konkurētspējas salīdzinājums    15
2.  UZŅĒMUMA FINANSIĀLĀ STĀVOKĻA NOVĒRTĒJUMS    18
2.1.  Bilances vertikālā un horizontālā analīze    18
2.2.  Finanšu rādītāju analīze    22
2.3.  Izmaksu analīze    26
2.4.  Normatīvo aktu ietekme uz uzņēmumu    27
3.  PRAKTISKĀ DAĻA    30
3.1.  Problēmas identificēšana    30
3.2.  Problēmas pētīšana    30
3.3.  Problēmas risinājums    31
  Secinājumi un priekšlikumi    33
  Bibliogrāfiskais saraksts    34
  Pielikumi    36
Extract

SECINĀJUMI UN PRIEKŠLIKUMI
• Uzņēmums ir plaši pazīstams pasaulē, kas izmanto vienotus standartus, un ir orientēts gan uz klientiem, gan saviem darbiniekiem;
• Uzņēmuma struktūra ir labi strukturēta un izprotama, katrai nodaļai ir savs vadītājs, kas koordinē darbiniekus;
• Uzņēmums X x Latvia pārstāv divus zīmolus Ford un Mazda, kuriem ir bagāta vēsture un šie zīmoli ir pieejami vidējam patērētājam;
• Šie zīmoli nav tirgus līderi, taču tiem ir viss nepieciešamais, lai iegūtu lielāku tirgus daļu, jo piedāvātais automašīnu klāsts ir ļoti plašs un cenas ir pieejamas vidusmēra patērētājam;
• Ford piedāvā arī komerctransportlīdzekļus, kas ir ļoti pieprasīti patērētāju tirgū;
• Apgrozāmo līdzekļi kopsummā trīs gadu periodā ir samazinājušies 1.5 reizes;
• Lai gan vērojams, ka 2012. Gadā salīdzinot ar iepriekšējo īstermiņa kreditoru parādi ir samazinājušies, taču salīdzinot 2012. Gadu ar 2013. Gadu var vērot parādu pieaugumu;
• Pārdošanas izmaksas ir palielinājušās kopš 2011. Gada;
• Apgrozījuma tīrā rentabilitāte 2013. Gadam ir ļoti zema -9.021 %
• Likviditātes koeficienti samazinās ar katru gadu, kas ir raksturojams pozitīvi;
• Pēdējā pārskata gadā ilgtermiņa ieguldījumu atdeve ir ļoti zema, zemāka nekā vidējais rādītājs par šiem gadiem;
• Pēc SVID analīzes var secināt, ka uzņēuma lielākie draudi ir konkurence, mazpazīstami zīmoli, klientu augstās prasības un zīmola Mazda nepietiekamās mārketinga aktivitātes;
• Uzņēmumam nepieciešams samazināt parādus, kas ir iespējam palielinot apgrozījumu;
• Veicot konkurentu analīzi darba autore secina, ka konkurenti nestāv uz vietas un arī pilnveidojas, tādēļ uzņēmumam nepieciešams regulāri atjaunot standartus, kas ir soli priekšā pārējiem;
• Uzņēmumam nepieciešams pilnveidot apkalpošanu, piedāvāt klientiem vairāk nekā viņi sagaida un veikt aktīvākas Mazda zīmola mārketinga aktivitātes;
• Izmaksas pieaug par 0.1% vairāk nekā ieņēmumi, vajadzētu samazināt izmaksas, lai šī attiecība būtu otrādāka, kad izmaksas ir mazākas.

Author's comment
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register