Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
1,99 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:481306
 
Evaluation:
Published: 22.05.2014.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 5 units
References: Used
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  Ievads    3
1.  Mārketings    4
2.  Reklāma    5
3.  Pētniecības metode    7
4.  Mārketinga ietekme uz pircēja rīcību    8
  Secinājumi    10
  Izmantotās literatūras un avotu saraksts    11
  Pielikums    12
Extract

SECINĀJUMI
1. Tirgus ir vieta, kur satiekas divi tirgus dalībnieki – pircējs un pārdevējs.
2. Mārketinga galvenais uzdevums ir ieinteresēt pircēju un ietekmēt viņa rīcību tirgū.
3. Katras veiksmīgas uzņēmējdarbības pamatā ir progresīvas mārketinga aktivitātes, kuras interesē abas puses- gan pircēju, gan pārdevēju.
4. Reklāma ir preces aktualizēšana ar mediju palīdzību. Tā uzsver preces pozitīvās puses.
5. Viena no ietekmīgākajām mārketinga aktivitātēm ir akciju organizēšana, kuru laikā pircējam ir iespēja iegādāties preci par zemāku cenu.
6. Ļoti lielu daļu pircēju ietekmē reklāma.
7. Lielāka uzmanība tiek pievērsta TV reklāmām un reklāmām internetā, bet mazāka- radio reklāmām un drukātajiem reklāmu materiāliem.

Author's comment
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register