Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
6,49 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:481654
 
Evaluation:
Published: 05.03.2010.
Language: Latvian
Level: Secondary school
Literature: 18 units
References: Used
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  IEVADS    7
1.  TIRGZINĪBAS - MĀRKETINGS    8
1.1.  Mārketinga jēdziens    8
1.2.  Mārketinga pamatelementi    10
1.3.  Mārketinga mērķis    13
1.4.  Mārketinga specializētās disciplīnas    13
2.  KOMERCDARBĪBA    21
3.  REKLĀMA    21
3.1.  Reklāmas definīcija    21
3.2.  Reklāmas izplatīšana    22
3.3.  Reklāmas ietekme uz patērētāju    24
3.4.  Pareizs lielveikala izkārtojums    31
4.  KONKURENCE    32
5.  PĒTĪJUMS PAR MĀRKETINGA PASĀKUMU IETEKMI PATĒRĒTĀJU PIESAISTĒ    34
5.1.  Pētījumu metodoloģija    34
  Pētījuma uzdevumi    34
  1.Izvēlēties pētījuma metodes    34
  2.Veikt anketēšanu    34
  3.Veikt pētījumu datu analīzi un atspoguļošanu    34
  4.Izstrādāt secinājumus    34
  Pētījumā izmantotās metodes    34
  Personīgās pieredzes atspoguļojums    34
  Dod iespēju izvērtēt, salīdzināt pētāmos jautājumus no dažādiem viedokļiem    34
  Anketēšana    34
5.2.  Anketēšanas rezultātu analīze un personīgās pieredzes atspoguļošana    35
5.3.  Lielveikala darbinieku anketēšanas rezultātu analīze    43
  SECINĀJUMI    45
  BIBLIOGRĀFIJA    47
  PIELIKUMI    49
Extract

Mārketinga mērķis ir iesaistīt klientus produktu izveidē, veidojot ilgtermiņa sadarbību. Plānojot mārketinga aktivitātes, ir jābūt skaidrībai, ko tieši pārdod un kāda ir šā produkta potenciāla mērķauditorija. Lai sasniegtu mērķus ir nepieciešama stratēģija, kura iekļauj dažādus kompleksus pasākumus.
Mārketinga komplekss:
Produkts – definē produkta/ pakalpojuma raksturīgas iezīmes, lai tās atbilstu pircēju vajadzībām.
Cena – tiek nolemts, kāda būs cenu stratēģija.
Veicināšana – tā iekļauj reklāmu, pārdošanu un atmosfēra.
Vieta – vieta, uz kuru tiek piegādāts produktus/pakalpojums un tā piegādes veids.
Mārketinga kompleksa mērķis ir pieņemt lēmumu, kurš koncentrētu četrus pamatelementus uz pircēju mērķa tirgū.
1.4. Mārketinga specializētās disciplīnas

Stratēģiskā vadība
Lai īstenotu organizācijas mērķus tirgū un veiksmīgi realizētu mārketinga pasākumu
kompleksu, ir jāveic mārketinga vadīšana. Mārketinga vadība ir pasākumu analīze, plānošana, īstenošana dzīvē un to izpildes kontrole(Tirgzinības).
Lai sagatavotu efektīvu mārketinga stratēģiju, uzņēmumam ir jāizpēta tā konkurenti, kā arī esošie un potenciālie patērētāji. Tuvākie konkurenti ir tie, kas cenšas apmierināt tos pašus patērētājus un to vajadzības, kā arī sniedz līdzīgus piedāvājumus( Kotlers, 2006).
Sabiedriskās attiecības
Tirgus izpēte
Tirgus vide mainās arvien straujāk, tāpēc ir nepieciešams saņemt aktuālu tirgus informāciju.
Lai gūtu panākumus, uzsākot savu produktu tirdzniecību, svarīgi ir iepazīt tos, izmantojot tirgus pētījumus, kuru galvenais mērķis ir apzināt tirgus iespējas un attiecīgi arī ierobežojumus, kā arī identificēt potenciālos pircējus un sadarbības partnerus.
Tirgus izpēte ietver daudz un dažādas metodes, kuras var lietot, lai noteiktu, kurā tirgū ir visaugstākais noieta potenciāls tieši jūsu produktam. Izpētes rezultāti parasti palīdz uzņēmumiem iegūt informāciju par tādām lietām, kā, kuri ir lielākie tirgi, ātrāk augošie tirgi, tirgus tendencēm, perspektīvām, nosacījumiem, konkurējošajiem uzņēmumiem un produktiem. Bieži vien uzņēmums ar tirgus izpētes palīdzību var atklāt daudz perspektīvākus tirgus un klientus (Kotlers, 2006).…

Author's comment
Work pack:
GREAT DEAL buying in a pack your savings −6,98 €
Work pack Nr. 1114189
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register